خانهاخبار
احتمال معرفی تبلت نوکیا در 24 اردیبهشت

احتمال معرفی تبلت نوکیا در 24 اردیبهشت

نوکیا احتمال دارد در مراسم 24 اردیبهشت در لندن یک تبلت ویندوزی را معرفی کند.
۱۳۹۲/۲/۹

نوکیا قرار است در تاریخ 24 اردیبهشت مراسمی را در لندن برگزار کند و انتظار می‌رود در این مراسم گوشی نوکیا لومیا 928 که مخصوص Verizon است معرفی شود.

 

به گزارش اما اکنون خبرهایی رسیده است که احتمال دارد نوکیا در این مراسم اولین تبلت ویندوزی خود رانیز معرفی کند. منابعی که این خبر را منتشر کردند اعلام نکردند که بر روی این تبلت ویندوز RT نصب خواهد بود و یا شاهد معرفی یک تبلت با ویندوز 8 خواهیم بود.

 

image

 

اما مشخصاتی که از این تبلت شایع شده به این قرار است: صفحه نمایش 10.1 اینچی با کیفیت 1366×768 پیکسل، پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی، اندازه 256.6×175.3×9.7 میلیمتر و وزن 676 گرم.

 

مدتی قبل نیز عکسی از یک تبلت متعلق به نوکیا به اشتباه توسط یک وبسایت منتشر شده شده بود، البته اگر این اشتباه عمدی نبوده باشد.

 

به هر حال نوکیا روزی به دنیای تبلت ها قدم خواهد گذاشت، تا این زمان هم نوکیا در ساخت یک تبلت ویندوزی دیر کرده است و بازار بزرگ تبلت‌ها را در اختیار رقبای دیگر گذاشته است، اما شاید بتواند با ارائه یک تبلت ویندوزی خوب این دیرکرد حود را جبران کند، نظر شما چیست؟

 

منبع: gsminsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
دوست عزیز دیگه ایران مهم نیست نه هیچ برندی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
همیشه محصولات نوکیا یکی از با کیفیت ترین های بازار بوده و مدتهاست طرفداران و استفاده کنندگان سابق نوکیا در حسرت یک محصول نوکیایی با سیستم عامل اندروید هستند

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۰
عجب مشخصاتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۰
چرت نگو سونی ساخت ژاپن خوشبختانه هنوز تحریم نکرده تازه اچ تی سی هم خیلی خوبه حالا که این چور شد رای بدین sony xperia z+++++++++++++ htc one---------------------- اس 4 هم پلاستیکی بدرد نمی خوره دیگه ان شالله اس5 ببینیم چی از اب در میاد!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۹
بابا کمی اطلاعات خودتون رو بالا ببرین.اولین تبلت رو نوکیا تولید کرد n770وتا نوکیا n900 پیش اومده.که هنوزم شاخه.پس نوکیا هنوزم بهترینه براش چیزی تولید تبلت..