خانهاخبار
نسخه بعدی اندروید همان آبنبات ژله‌ای و با کد 4.3 خواهد بود

نسخه بعدی اندروید همان آبنبات ژله‌ای و با کد 4.3 خواهد بود

گوگل به طرز نا امید کننده‌ای قصد معرفی نسخه 5 اندروید را ندارد.
۱۳۹۲/۲/۸

حتما به خاطر دارید که گفتیم گوگل به دلایلی در مراسم I/O که قرار است کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود نسخه 5 اندروید را معرفی نخواهد کرد.

 

به گزارش امروز خبرهای تازه رسیده حاکی از آن است که در این مراسم شاهد معرفی نسخه بعدی اندروید هستیم اما این نسخه  Key Lime Pie  نخواهد بود، بلکه نام این نسخه همان آبنبات ژله‌ای با کد 4.3 است.

 

اما  این خبر از کجا آمده ؟ عکسی از سرورهای گوگل که کد نسخه بعدی اندروید در آن مشخص است به بیرون درز کرده است در این کد که JWR23B نام دارد حرف اول "J" است که نشان دهنده اندروید آبنبات ژله‌ای خواهد بود و این کد بعد از کد نسخه اندروید با نام 4.3 نوشته شده است.

 

image

 

مشخص نیست که گوگل به چه دلیلی این همه اصرار بر این دارد که به جای معرفی  Key Lime Pie دائما همان نسخه آبنبات ژله‌ای را بروزرسانی نماید. به هرحال مطمئنا اگر نسخه 4.3 اندروید را در مراسم I/O ببینیم شاهد تغییرات زیادی نسبت به نسخه 4.2 خواهیم بود. اما برای دیدن یک نسخه کاملا متفاوت با نام  Key Lime Pie مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر باشیم.

 

منبع: androidpolice

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۹
LooL گوگل قراره تا دو سه سال دیگه اندروید رو پولی کنه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۹
این دیر امدن نشونه انقلاب بزرگی در اندروید 5 که گوگل نمیخواد تا تکمیل شدنش اونو نشون بده مطمعنن اندروید پنج مثل 4.1 که اندروید رو نرم و روان کرد ی سیستم عامل توپ رو میخواد عرضه کنه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
سيستم عامل فقط ios اينو همه ميدونن!:)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
کجای این کار خوبه یه سیستم عامل بی ثبات زده 100 تا اپدیت میده واسش این باعث میشه گوشی ها زودتر از مد بیوفتن و هزینه شون به خاطر ساپورت بی مورد الکی زیلد بشه . گوشی من اندروید 2.3 هس که با بدبختی و التماس به 4 اپدیتش کردم هنوز 2 ماه نشده میبینم 3 تا اپدیت جدید اومده که گوشیم از داشتنشون محرومه . این سیاست درستیه ؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
شما اگر به سیرالئون و حتی پنبه زارهای آلاباما هم تشریف ببرید سیگنال های جی ال ایکس را دریافت می کنید... [ذوالفقاری]