خانهاخبار
تیم کوک: آیفون با صفحه نمایش بزرگتر در کار نیست

تیم کوک: آیفون با صفحه نمایش بزرگتر در کار نیست

تیم کوک اعلام کرده که اپل در حال حاضر قصد تولید آیفون با صفحه نمایش بزرگتر را ندارد.
۱۳۹۲/۲/۴

قبل از آیفون 5 کسی تصور نمی‌کرد که اپل اندازه صفحه نمایش آبفون را بزرگتر کند اما اکنون که اپل اینکار را انجام داده است، توقع خیلی‌ها را بالا برده است.

 

به گزارش در کنفرانسی که اپل برای اعلام گزارش مالی خود ترتیب داده بود یک تحلیلگر از تیم کوک سوال کرده که آیا شاهد آیفون با صفحه نمایشگر بزرگتر خواهیم بود؟

 

اما جوابی که تیم کوک به این سوال داده جذاب بوده، تیم کوک گفته که شاید یک روز آیفونی با صفحه نمایش بزرگتر ببینیم اما در آینده نزدیک این موضوع که آیفون صفحه نمایش بزرگ تری داشته باشد ضروری نیست.

 

image

 

تیم کوک عقیده دارد که آیفون 5 بهترین صفحه نمایش را در دنیای موبایل دارد و اپل همیشه تلاش کرده که بهترین صفحه نمایش‌ها را برای مشتریان خود تولید کند.

 

ما نیز مجبوریم موافقت خود با تیم کوک را اعلام کنیم، زیرا برحسب تجربیاتی که داریم اگر چه تراکم پیکسلی آیفون 5 326 پیکسل در اینچ است اما اگر این صفحه را با صفحه نمایش‌های دیگر مقایسه کنید خواهید دید که در این صفحه نمایش عکس‌ها کیفیت بسیار خوبی دارند.

 

نظر شما چیست؟ شما هم فکر می‌کنید آیفون 5 بهترین صفحه نمایش دنیا را دارد؟

 

منبع: electronista

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (94 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
اپل مسلما بیشتر از اینکه پول کیفیت و نو اوریشو بخوره پول اعتبار و اسم برندشو میخوره. و چون این اعتبار رو داره دیگه سلیقه مشتری براش اهمیت نداره. وقتی چیزی تولید میکنه که به خاطر عنوانش ملیونها میفروشه چرا بیاد سلیقه مشتریشو در نظر بگیره؟ در واقع تقصیر اپل نیست. تقصیر از خریدار هاییه که خیلی هاشون فقط به خاطر اسم و کلاس قیمتی اپل اون رو خریدند و این یه حقیقته. اگر خریدار های اپل هم با همون وسواسی که مشتری های برند هایی مثل سامسونگ و اچ تی سی تو اتخاب محصولات میکردند که امکاناتی که میخواند و ظاهری که دوست دارند تو کدوم محصول پیدا میکنند، به فکر خرید اپل میافتادند اونوقت این شرکت هم مشتری مدار تر میشد. کسی منکر کیفیت در محصولات اپل نیست اما خیلی ها برای اینکه ایفون داشته باشند به خاطر اسم و رسمش خیلی از خواسته هاشون رو فدا کردند در حالی که میشد رضایت اونها رو هم جرب کرد. گوشی من سونی هست و مثل ایفون باتری غیر قابل تعویض داره و حافظه جانبی نمیخوره اما اگر بخوام میتونم از همین برند گوشی دیگری بگیرم که مثلا اندازه نمایشگرش کوچکتر یا بزگتر باشه یا حافظه جانبی بخوره. اما اپلی ها چی ؟ میتونند؟ اگر اپل همین ایفون 5 رو مثلا در سه اندازه میزد مشتری های بیشتر و رضایت بیشتری رو جلب نمیکرد؟ اما غرور کاذب که در نتیجه اقبال غیر منطقی پیش اومده نتیجش همینه که مرغ اپل یک پا داره. طرفدارای ایفون لطفا منطقی به مطلب من فکر کنند چون من متعصب به هیچ برندی نیستم اما کاملا طرفدار احترام به سلیقه مشتری هستم چیزی که اپل ازش بویی نبرده. یه محصول که البته پیشرفته و با کیفیت هست تولید میکنه و همه لزوما باید همونو بخرند و ناچارا باید خیلی از توقعاتشون رو فدا کنند چون غیر از اون شکل و اندازه و مشخصاتانتخاب دیگه ای ندارند. نمیگم مثل سامسونگ هر چند روز یه مدل بزنه یا نیاز نیست مدل های ارزون قیمت کار کنه اما یه سری از فاکتور ها رو عوض کردن برای اینکه به سلایق مختلف بها بدن نشان احترام به مشتری هاییه که همه درامدشون از اعتماد و انتخاب اونهاست

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
vaghean in yeki ro ras mige, man khodam safham 4.7 va kar kardan bash agar che lezat bakhshe vali gheire mamule va hame ja nemishe azash rahat estefade kard

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
بهترین اندازه صفحه موبایل یه چیز نسبیه و برای هر کسی فرق میکنه.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۷
سلام من توهین نمیکنم به اپلی ها چون خودم هم 4s داشتم هم الان 5 دارم. نوت 2 هم گوشیه دوم من هست. خدایی وقتی نوت رو دستم میگیرم باهاش اینترنت میرم بازی میکنم نرم افزار کتاب خونی و خیلی کارای دیگه اما اپل رو فقط باهاش زنگ میزنم و شاید بعضی وقتا بازی کنم چون صفحه نمایشش خیلی کوچیکه نسبت به نوت. اپل به سلیقه مشتری اهمیت نمیده فقط به غرور خودش اهمیت میده اما سامسونگ فقط به سلیقه نگاه میکنه که کاربر چی نیاز داره!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۷
اپل همیشه سی کرده محصول خودش رو با بالاترین کیفیت به بازار عرضه کنه بی خود محصولش رو با نمایش گر بزرکتر نمیده وقتی این کار رو انجام میده که تمام مشکلات نمایش کر یزرگ رو برطرف کنه اما سامسونگ بی تفاوت روی 20 تا گلکسی وارد بازار میکنه با نمایشگر بزرگو کوچیک اپل کیفیت واسش مهمه