خانهاخبار
عکسی جدید از قاب پشتی آی‌پد نسل پنجم

عکسی جدید از قاب پشتی آی‌پد نسل پنجم

با توجه به این عکس آی‌پد نسل 5 بسیار شبیه به آی‌پد مینی خواهد بود.
۱۳۹۲/۲/۳

شایعات در مورد نسل بعدی آی‌پد از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، همه در این فکر هستند که اپل ظاهر آی‌پد را تغییر خواهد داد یا خیر؟

 

به گزارش به تازگی عکسی منتشر شده که ادعا می‌شود قاب پشتی آی‌پد نسل بعد است، همانطور که در عکس می‌بینید این قاب شباهت زیادی به قاب پشتی آی‌پد مینی دارد با این تفاوت که بزرگتر است.

 

انتظار می‌رود که آی‌پد نسل بعدی صفحه نمایش 9.7 اینچی داشته باشد و کناره‌های این صفحه نمایش باریکتر باشند. همچنین پیش بینی می‌شود این آی‌پد به پردازنده A7 مجهز باشد در حالی که اسپیکرها نیز به صورت استریو و در دو طرف پایین دستگاه تعبیه شده باشند.

 

image

 

همانطور که پیش از این گفتیم نیز به احتمال قوی اپل تکنولوژی جدیدی در صفحه نمایش استفاده خواهد کرد که باعث نازک‌تر شدن صفحه نمایش خواهد شد این صفحه نمایش که دو برابر صفحه نمایش‌های LCD کیفیت دارد و 90 درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند ساخت شرکت شارپ خواهد بود.

 

تحلیگران می‌گویند که آی‌پد نسل پنجم 25 درصد سبکتر و 15 درصد کم ضخامت‌تر است، بنابراین آی‌پد نسل پنجم وزنی برابر 500 گرم خواهد داشت در حالی که آی‌پد نسل 4 وزن 650 گرم را دارد و ضخامت این آی‌پد نیز 7.2 میلیمتر خواهد شد.

 

گفته شده آی‌پد نسل پنجم دوربین 8 مگاپیکسلی دارد و اپل این مدل را در ظرفیت‌های 16،32،64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد کرد.

 

منبع: appleinsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

mr-mamad

۱۳۹۲/۲/۶
ملاک اپل بزرگی صفحه نیست بلکه کیفیت آن هست چون هر چه صفحه بزرگ شود باید کیفیت آن محصول نیز به مقدار صفحه بزرگ شود. نه سامسونگ گوشی صفحه بزرگ میزنه بعد کیفیت رو میاره پایین! اپلی ها مثبت بزنن و آندرویدی ها منفی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳
سلام به همه دوسان. من گوشیم اندروید و تبلتم Ipad هستش، ولی محصولات اپل یه چیز دیگه هستاپل بدون شک سلطان بی چون و چرای ساخت محصولات خلاقانه و نوآورانه هست، کیفیت ساخت محصولاتش هم که نیاز به تعریف ندااره ، سیستم عامل IOS هم خیلی روانتر و کم مصرفتر از Android هست و فروشگاه APPSTORE هم از نظر تعداد برنامه و گیم کامله. امیدوارم نظرم به کار دوستان بیاد، البته هرکی براساس نیاز، سلیقه و صدالبته بودجه گجتش رو انتخاب میکنه. موفق باشید.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳
حالم ازاين نوع اخباربهم ميخوره،بزاريدبيادبازار بعد راحت نقدكنيداين مسخره بازي ها چيه؟مردم رو فيلم كردين؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳
zesht tar az ghabl

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳
این یعنی گامی بلند و استوار در تکنولوژی باور کنید این بی نظیرخواهد بود