خانهاخبار
نوکیا به دنبال تولید فبلت!

نوکیا به دنبال تولید فبلت!

نوکیا می خواهد یک فبلت 5 اینچی و رقیبی برای گلکسی نوت را روانه بازار کند.
۱۳۹۲/۱/۳۰

با جهشی که سامسونگ، سونی، ال‌جی و اچ تی سی  داشتند نوکیا برای بقاء در رقابت اسمارت فون‌ها دیگر باید هر چه در چنته دارد رو کند.

 

به گزارش جی اس ام، فایننشیال تایمز گزارش داده که این کمپانی فنلاندی که روزی سردمدار موبایل دنیا بود اکنون به دنبال تولید یک فبلت است. نوکیا در انواع قیمت‌ها و کلاس‌ها یک گوشی لومیا وارد بازار کرده است و اکنون به دنبال وارد کردن سری لومیا به کلاس فبلت‌ها است.

 

منبع گزارش ادعا کرده که اندازه فبلت نوکیا مانند همان اندازه گلکسی نوت خواهد بود اما ویژگی‌های پیشرفته بیشتری خواهد داشت. مشخص نیست که منظور منبع خبری گلکسی نوت نسل اول بوده یا گلکسی نوت 2، اما به نظر نمی‌رسد که مشخصات این فبلت از آنچه در ذیل به شما خواهیم گفت کمتر باشد:

 

image

 

صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی 1080p

پردازنده 4 هسته‌ای

سیستم عامل ویندوزفون 8

دوربین 41 مگاپیکسلی

 

هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی اعلام نشده و تمام این موارد شایعه هستند، باید ببینیم تولید یک فبلت ویندوزفونی می‌تواند نوکیا را نجات دهد یا خیر، شما چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (89 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
نوکیا تازه به فکر سلیقه مشتری افتاده اون هم نه کامل. بیراه نیست که دست کم نیمی از دارندگان اسمارت فون ها طرفدار اندروید هستند درحالی که نوکیا این نیمه رو رها کرده در حالی که اکثریت باقیمانده از معدود مدلهای اپل با سیستم عامل اختصاصیش استفادهمیکنند. دوست داران اندروید مدام در حال افزایشند و با این جور چیز ها نوکیا متاسفانه نمیتونه به اوج برگرده. همین الان هم اگر روپاست به خاطر فروش گوشی های غیر اسمارتش هست

مهمان

۱۳۹۲/۲/۴
ای خدا کمکم کن فبلت جدید نوکیا یا حداقل 920 رو بخرم

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲
من دارم چند سال آینده رو میبینم... زمانی که دیگه اطرفدارایه اندروید فون شدن اندازه طرفدارایه جاوا و اون روزی رو میبینم که مایکرو سافت از این که با نوکیا همکاری کرده خیلی خوش حاله ... دیدن آینده زیاد سخت نیست ;)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
نوکیا تا زمانی که از ویندوزفون استفاده میکنه نمیتونه به روزای خوبش برگرده

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
به نظر من از همه برند ها بهتر میشه,ولی آیفون هم عالیه و با هم رقابت سختی خواهند داشت!!