خانهاخبار
در سال 2013 جریان فروش تبلت‌ها به نفع اندروید است

در سال 2013 جریان فروش تبلت‌ها به نفع اندروید است

در سال 2013 باید انتظار فروش فوق العاده تبلت‌های اندرویدی را داشته باشیم.
۱۳۹۲/۱/۲۶

حتما می‌دانید که اپل با آی‌پد خود بزرگترین سهم را در دنیای تبلت‌ها دارد، در سال 2012 اپل 60 درصد سهام بازار تبلت‌ها را در اختیار داشت در حالی که این میزان برای اندروید 37 درصد بوده، 3 درصد دیگر سهم ویندوز، بلک بری و دیگر سیستم عامل‌ها بوده است. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که بزرگانی مانند سامسونگ و آمازون در حال تولید تبلت‌های اندرویدی و افزایش سهم این سیستم عامل از این بازار هستند.

 

به گزارش محققان بازار ABI عقیده دارند که کفه سنگین ترازو اکنون به نفع اندروید است و جریان به سمت اندروید پیش می‌رود. این موسسه اعتقاد دارد که معرفی آی‌پد مینی از سوی اپل کاملا به موقع بود زیرا افراد بیشتری تمایل به سمت تبلت‌های کوچکتر و ارزان تر دارند. آن‌ها می‌گویند که نیمه اول سال 2013 نشان دهنده این موضوع است که بازار چه تقاضایی دارد و چند درصد افراد از آی‌پد 9.7 اینچی به سمت اندازه کوچکتر این تبلت خواهند رفت.

 

در حال حاضر سامسونگ از فروش گوشی‌های گلکسی خود سود بسیاری را می‌برد، بنابراین امکان دارد که امسال در قسمت فروش تبلت‌های خود نیز بتواند کفه سنگین ترازو را از سمت اپل به سمت اندروید تغییر دهد.

 

امسال پیش بینی می‌شود که 150 میلیون تبلت به فروش برسد که این میزان 28 درصد رشد را نسبت به سال قبل نشان خواهد داد.

 

منبع: digitimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۸
به نظر من سایت خوبیه گوشی هم فعلا رودست اپتیموس وو ال جی و اس 4 سامسونگ نیست ا د

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۸
دوران اپل ب ایپد هاش رو همه قبول.دارن تموم شده.اپل هیچی از خودش نداره.کم اورده که داره هر چند ماه تبلت میزنه...سامسونگ تبلت هاش یه چیزه دیگه هست

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۷
پس با این حساب به زودی iosبای بای واندرویید پیشرفت می کنه وبا اختلاف بسایار زیاد بالای جدول سیستم عامل های گوشی می در خشه و سامسونگ واج تی سی دی گر رقیبی به نام سیب نخواهند داشت تا.......... چون تو فناوری هیچ چیز ثابت نمی مونه مثلا glxودیمو وارد میدان می شه.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۷
بازم سرو کله ی این ذولفقاری بی کار پیدا شد:-s

mr-mamad

۱۳۹۲/۱/۲۷
فقط IOS