خانهاخبار
سامسونگ جنس بدنه گوشی‌های خود را تغییر می‌دهد

سامسونگ جنس بدنه گوشی‌های خود را تغییر می‌دهد

سامسونگ گلکسی نوت 3 را از پلاستیک نخواهد ساخت.
۱۳۹۲/۱/۲۶

سامسونگ تا کنون تمام پرچمداران خود را بدنه پلاستیکی عرضه کرده و به انتقاد دیگران در این مورد هیچ واکنشی نشان نداده است، اما خبرهایی رسیده که بعد از ارائه اچ تی سی وان با بدنه آلومینیومی اکنون سامسونگ کمی در این مورد احساس خطر می‌کند.

 

به گزارش سایت SamMobile گزارشی منتشر کرده که امسال سامسونگ دیگر قصد ندارد از بدنه پلاستیکی برای گوشی‌های گران قیمت خود استفاده کند. تا کنون تمام گوشی‌های این شرکت که با قیمت بالایی به فروش می‌رسند چه از نظر طراحی و چه از نظر جنس بدنه تفاوت زیادی با گوشی‌های ارزان قیمت نداشتند و حس یک گوشی لوکس را به خریدار القاء نمی‌کردند، اما این گزارش می‌گوید که سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 3 همه این اشکالات را برطرف کند و تمام نواقص طراحی و جنس بدنه را اصلاح کند.

 

image

 

قرار بود سامسونگ در تولید گوشی گلکسی اس 4 نیز از آلومینیوم استفاده کند اما به دلایلی که پیش از این ذکر کردیم اینکار امکان پذیر نشد. منبع این گزارش اگرچه نتوانسته جنس بدنه نهایی که سامسونگ برای نوت3 به کار خواهد گرفت را تایید کند اما این موضوع را گفته که نوت 3 به صفحه نمایش 6 اینچی از نوع  Full HD AMOLED ، پردازنده Exynos 5 Octa و دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

 

اگر سامسونگ بتواند جنس بدنه گوشی‌های خود را تغییر دهد به احتمال زیاد فروش گوشی‌هایش از این که هست بیشتر خواهد شد و موفقیت بسیار بیشتری را به دست خواهد آورد.

 

منبع: SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
به نظر من اگر سامسونگ این کارو عملی کنه بجای اینکه 27 درصد بازار موبایل دستش باشه راحت با اطمینان میتوان گفت این رقم به 30 یا شاید بیشتر هم میرسه با تشکر

hossein_p

۱۳۹۲/۱/۳۱
سامسونگ یه زمانی مزخرفترین گوشیهای دنیارو میساختو میداد به خورد بازار و اصلن فروش نمیکرد حالا همون شرکت سامسونگ الان شده سازنده ی بهترین گوشیها یا بهتره بگم سطح اول گوشیهای جهان پس اگه منطقي تصميم بگیریم با توجه به این پیشرفت هيچکس نمیتونه از برندی ایراد بگیره که شرکت سامسونگ الان داره در دنیا میسازه.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۹
به نظر من با دوربین13 مگاپیکسلی و 6 اینچی عالی میشه ولی پلی کربنات هیچ مشکلی نداشت

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۷
الجی Optimus G PRO رو با این مشخصات 2 ماه پیش معرفی کرده و به بازارهم اومده سامسونگ همیشه از الجی عقبه

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۷
حالا بهتر شد