خانهاخبار
سامسونگ به دنبال فروش بیش از 1 میلیون گلکسی مگا 5.8 اینچی

سامسونگ به دنبال فروش بیش از 1 میلیون گلکسی مگا 5.8 اینچی

سامسونگ امید زیادی به فروش این خانواده دارد
۱۳۹۲/۱/۲۴

سامسونگ در نهایت خانواده جدیدی را با نام گلکسی مگا به خانواده گوشی‌های خود با معرفی دو گوشی Galaxy Mega 5.8 و Galaxy Mega 6.3 اضافه کرد.

 

به گزارش بر طبق گفته‌های منابعی از داخل این کمپانی، برنامه‌ای که سامسونگ برای این گوشی‌ها دارد این است که در سال پیش رو حداقل در حدود 1 میلیون گوشی Galaxy Mega 5.8 را تولید و به فروش برساند، این گزارش می‌گوید که سامسونگ به چند کارخانه صفحه نمایش سازی تایوانی سفارش یک میلیون صفحه نمایش 5.8 اینچی را داده است.

 

image

 

سامسونگ در حال حاضر کارخانه سازنده صفحه نمایش خود را دارد اما از تمام توان این کارخانه‌ها در ساخت صفحه نمایش‌های سوپر آمولد استفاده می‌کند و ساخت صفحه نمایش‌های با کیفیت پایین‌تر را به کارخانه‌های تایوانی سپرده است.

 

این دو گوشی قرار است که نسخه ارزان‌تر خانواده پرقدرت نوت باشند، بنابراین بی جهت نیست که سامسونگ به فروش آن‌ها به علت ارزان‌تر بودن چشم دوخته باشد.

 

منبع: gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
طرفدارای درست و با ادب اپل میدونم شما چی میکشید از دست این طرفدارای افراطی اپل.خجالت نکشید.سرتونو بالا بیارید.مردم شماهارو درک میکنند.همین که احساس پشیمونی میکنیدو میگید با اونا نیستید کافی هست.باشد که اون طرفدارای اپل که آی شیپ هستن هم درست شن و دست ازین کارای زننده خودشون بردارن.بهتره یکبار هم شده دست ازون اسباب بازیاتون بردارید و از موبایل هوشمند دست بگیرید تا بفهمید گوشی یعنی چی.فقر فرهنگی تا چه حد؟باشه دوست عزیز من سعی میکنم که طرفدارای اپل رو ببخشم فقط به خاطره تو.طرفدارای اپل سرتونو بندازید پایین

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۵
سامسونگ هر چي ميگذره گوشي هاش روبزرگ تر ميكنه تا چند وقت ديگه بايد اميدوار باشيم گوشي سامسونگ تو جيبمون جا بشه ! ... البته glx به اين تكنولوژي پيشرفته دست يافته و به راحتي تو جيب جا ميشه ... فقط اپل

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۵
تاکفشه

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۵
از چی بگم برات؟... انتظار داری این گوشی با این ابعاد از جیب من درآد!! :)) =))

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۵
خودمونيم اين سامسونگ چه انرژي داره +