خانهاخبار
ارائه فون‌پد برای گوشی‌های سامسونگ؛تبدیل گوشی به کنسول بازی و یا تبلت

ارائه فون‌پد برای گوشی‌های سامسونگ؛تبدیل گوشی به کنسول بازی و یا تبلت

یک وسیله جانبی جدید برای گوشی‌های سامسونگ که گوشی شما را به تبلت و یا کنسول بازی تبدیل خواهد کرد.
۱۳۹۲/۱/۲۴

تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که مانند پدفون ایسوس شما هم بتوانید گوشی سامسونگ خود را در یک دستگاه دیگر قرار دهید و از گوشی به عنوان یک تبلت استفاده کنید؟

 

به گزارش یک وسیله جانبی جدید معرفی شده که این مشکل را حل کرده است، این وسیله جدید فون‌پد نام دارد که به شما امکان این را می‌دهد تا گوشی سامسونگ خود را به یک تبلت و یا یک کنسول بازی تبدیل کنید. این وسیله یک صفحه نمایش 10 اینچی دارد و داخل آن نیز یک باتری تعبیه شده است، درست مانند پدفون ایسوس.

 

image

 

شما گوشی خود را در داخل این دستگاه قرار می‌دهید و پس از آن می توانید از طریق صفحه نمایش 10 اینچی آن با گوشی خود کار کنید. اندازه این گجت 187×270×20 میلیمتر است و وزنی برابر 968 گرم دارد. همچنین در دو حالت عمودی و افقی از دستگاه می‌توان  استفاده کرد.

 

image

 

این فون‌پد در حال حاضر از گوشی‌های سامسونگی که از پروتکل ارتباطی MHL استفاده می‌کنند پشتیبانی می‌کند و هنوز هیچ لیستی از نام گوشی‌های قابل پشتیبانی این گجت ارائه نشده است.

 

ویدئوی مربوط به این گجت خلاقانه را با حجم 2 مگابایت در لینک زیر می توانید دانلود و مشاهده نمایید.

 

دانلود ویدئو

 

منبع: GSAMrena - phonepadplus

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۵
حالا قیمتش چنده؟ اگه بیشتر از 200 هزار تومان باشه اصلن نمی صرفه میریم فون پد مینی ایسوس رو میخریم.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
راست هست که میگن طرفدارای سونی جز افراطی ترین طرفدارای جهان هستن...اخه باهوش جان اولین گوشی ضد اب جهان رو سامسونگ سال 2011 زد..سونی تازه تو سال 2012 یادش افتاده که گوشی زده اب هم هست..در ضمن کنسول بازی رو هم سامسونگ با نوت2 ارائه کرد.کلا سونی یک برند دزد هست که منتظره ببینه سامسونگ چیکار میکنه زود ازش کپی کنه.سامسونگ نواور ترین برند جهان هست

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
دمت گرم سامسونگ ایول

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۵
ما اگه بخواییم بازی کنیم میریم کنسول میخریم این چرت و پرتا چیه اخــه؟ {ذولفقاری}

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۵
هه باز سونی یه چیزی ساخت سامسونگ خواست عقب نمونه. اون از گوشی ضد آبش که تا دید سونی زده پشت بندش ساخت اینم از کنسول بازیش.