خانهاخبار
نوکیا بزرگترین فروشگاه خود را تعطیل کرد

نوکیا بزرگترین فروشگاه خود را تعطیل کرد

نوکیا در شانگهای بزرگترین فروشگاه عرضه محصولات خود را تعطیل کرد.
۱۳۹۲/۱/۲۱

نوکیا اصلا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و وضعیت بسیار نا به سامانی دارد.

 

به گزارش نوکیا بزرگترین فروشگاه خود را تعطیل کرد.این فروشگاه در شانگهای قرار دارد و نوکیا آن را تعطیل کرده است. این فروشگاه توسط نوکیا در سال 2007 زمانی که روزهای اوج نوکیا با سیمبین خودش بود افتتاح شده بود.

 

از 6 سال گذشته تا کنون نوکیا جایگاه اول خود در فروش گوشی‌های موبایل را از دست داده و اندروید و iOS به خوبی توانستند جایگاه سیمبین نوکیا را تصاحب کنند.

 

image

 

همچنین نوکیا اخیرا استراتژی خود برای فروش گوشی‌هایش را به این صورت تغییر داده که دیگر مانند اپل قصد ندارد به صورت جداگانه برای خود فروشگاه افتتاح کند و قصد دارد که که محصولات خود را در فروشگاه‌های اپراتورها عرضه کند.

 

همچنین روش دیگری که نوکیا برای عرضه بیشتر محصولات خود استفاده خواهد کرد روش آنلاین است و همچنین برنامه مخصوصی برای بعضی از فروشگاه‌ها در شانگهای دارد.

 

پیش از این نیز نوکیا فروشگاه خود در بیجین چین را نیز بسته بود.

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۴
با سلام نوکیا با عرضه سری 8800 و در آخر nokia oro کاری کرد که درسته از لحاظ تکنولوژی به پای خیلی از مدلها نمیرسه ولی یادتون نره غیر از آیفون تمام مدلهای htcوسامسونگ و سونی و ال جی باد گذرانی است که می آید و میرود و تقریبا همه شبیه به همن و هر روز باید برای یه تکنولوژی بهتر بیشتر پول آخرش هم از مد میفته ولی oro یا8800 که تو دستت میگیری مثل الماس میدرخشه پس تا آخرش برید که چی گفتم... زنده باد نوکیا ...مثل نقش تو سنگ هزاران سال ماندگاره نه مثل بقیه که مثل نوشته با مداد بعد از یه مدت زود پاک میشن باز هم زنده باد نوکیا مخصوصا مدل nokia oro ... با تشکر فراوان از gsm که اگه نبود به این گوشی نمیرسیدم ( منظورم بررسی گوشی و معرفیه)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۴
یه زمانی تولید کننده های موبایل مثل یه مشت کشاورز محصولات تکرای تولید میکردن ...اون زمان نوکیا با خلق چیزی بنام N95 8G دنیا رو به تماشا واداشت و امروز باز هم همه کشاورزن ولی محصولات گلخونه ای میکارن وما وضع نوکیا را سکوت پیش از طفان میدونیم به امید انفجار بعدی نوکیا....بزن +

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۴
شرکتی که سودش یه راست میره تو جیب صهیونیسم ها همون بهتره که کلا ورشکست شه...

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۳
حالا خوبه صاحب شرکتی چیزی نیستی شما ک انقد سنگ مارکای دیگرو ب سینه میزنی!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۳
کاش ای نوکیا آندرویدی میشدی تا بازهم به روزهای اوج برسی قدرتتو به رخ دنیا بکشی ولی افسوس که لجبازی