خانهاخبار
سونی معرفی کرد؛پشتیبانی از دسته‌های بازی شوکی DUALSHOCK 3 توسط Xperia SP

سونی معرفی کرد؛پشتیبانی از دسته‌های بازی شوکی DUALSHOCK 3 توسط Xperia SP

از این پس از بازی‌های موبایلی با دسته سونی لذت بیشتری ببرید.
۱۳۹۲/۱/۲۰

سونی چند وقتی است که از اریکسون جدا شده و این باید باعث شود که در گوشی‌های هوشمند سونی سازگاری بیشتری را با محصولات ساخت این شرکت مانند کنسول‌های بازی و تلویزیون‌های سونی ببینیم، همان‌طور که در ساخت Xperia Z نیز مشاهده کردیم این اتفاق رخ داد، به عنوان مثال شما تنها با تماس کنترل تلویزیون‌های جدید سونی با قسمت پشتی Xperia Z می‌توانید به راحتی تمام آن چیزی که در صفحه نمایش گوشی می‌بینید بر روی صفحه‌ بزرگ این تلویزیون مشاهده کنید.

 

به گزارش اکنون نوبت آن رسیده  که شاهد پشتیبانی گوشی های سونی از دسته بازی‌های شوکی این شرکت باشیم، بنابراین از این پس شما به راحتی می‌توانید بازی‌های اندرویدی را با دسته‌ بازی‌های شرکت سونی بر روی گوشی خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به روت کردن و یا هک کردن گوشی خود داشته باشید.

 

image

 

این ویژگی اکنون در قسمت تنظیمات گوشی Xperia SP با عنوان DUALSHOCK 3 wireless controller قرار گرفته است. برای بار اول و تنظیمات اولیه شما در ابتدا باید گوشی را با سیم به دسته بازی متصل کنید و بعد از آن دیگر می‌توانید به صورت وایرلس، از طریق وای فای و یا بلوتوث این اتصال را داشته باشید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

انتظار می‌رود که به زودی شاهد حضور این پشتیبانی در پرچم‌دار سال 2013 سونی یعنی Xperia Z باشیم، ما فکر می‌کنیم که این ویژگی بسیار جالب و سرگرم کننده باشد به نوعی که بتواند بازی‌های جالبی را به دنیای موبایل بکشاند، آیا شما هم این ویژگی را دوست دارید؟

 

منبع: xperiablog

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

aaa

۱۳۹۴/۶/۳۱
داداش چرا دستات اینقد قرمزه
حساسیت داری؟
=))

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۲
اخه من نمی دونم به اینا که میگن سونی از سامس.نگ تقلید کرده چی بگم خود کمپانی سونی تولید کننده کنسول بازیه و تو این کارش جزو بهترینهاست اگه کسی هم تقلید کرده باشه خو سامسونگه من خودم اکسپریا زد دارم راستش زد اب بودنش به کل گوشیای سامسونگ می ارزه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۱
کابلشو چطوری تهیه کنم ؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
من چند ساله سامسونگ استفاده میکردم اولین بار سونی sp گرفتم هیچ کمبودی نداره ولی سامسونگ کلا کمبوده حتی نوت 3 اشغالترین چیپست روش استفاده شده

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۲
سامسونگ سال پیش رو نوت2 همچین ویژگی گذاشته بود.جدا سونی کپی کاری بیش نیس