خانهاخبار
گزارش اولیه HTC برای سه ماهه اول 2013 و باز هم کاهش سود

گزارش اولیه HTC برای سه ماهه اول 2013 و باز هم کاهش سود

اچ تی سی گزارش مالی سه ماهه اول 2013 خود را منتشر کرده است که باز هم شاهد یک ضرر در قسمت درآمدها برای این شرکت نسبت به سال گذشته هستیم.
۱۳۹۲/۱/۱۹

اچ تی سی که امید زیادی به گوشی وان خود دارد، گزارش مالی اولیه خود برای سه ماهه اول را منتشر کرده است و اعداد نتیجه خوبی را نشان نمی‌دهند.

 

به گزارش بعد از نتایج نامطلوبی که اچ تی سی در نیمه دوم سال پیش به دست آورد، امسال امید بسیار زیادی دارد که با ارائه HTC One بتواند خود را از این باتلاقی که در آن گیر افتاده برهاند، اما با این اعداد و ارقام به دست آمده و با تاخیری که در ارائه HTC One به وجود آمده به نظر نمی‌رسد سال خوبی پیش روی اچ تی سی باشد و به قول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست.

 

سود خالص این شرکت در سه ماهه اول 2013،  2.8 میلیون دلار بوده است که نسبت به همین زمان در سال گذشته 98 درصد کاهش داشته است، اما به هرحال سود اگر کم هم باشد بهتر از این است که اصلا سودی وجود نداشته باشد. درآمد این شرکت برای سه ماهه اول سال 2013، 1.4 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته 37 درصد کمتر شده است.

 

تحلیلگران معتقد هستند که این تاخیر اچ تی سی در ارائه گوشی وان بسیار به ضرر این شرکت شد و تنها یک تاخیر نبود بلکه ضرری همیشگی به اچ تی سی وارد کرد. اما همین تحلیلگران معتقدند با این تاخیر هنوز هم اچ تی سی جلو است زیرا سامسونگ هنوز گلکسی اس 4 خود را ارائه نکرده است.

 

image

 

این یک آمار اولیه بود و به زودی شاهد آمار نهایی اچ تی سی برای سه ماهه اول سال 2013 خواهیم بود.

 

به نظر می‌آید که در حال حاضر اوضاع تنها به نفع سامسونگ است زیرا در گزارش مالی که به تازگی منتشر شد باز هم سود این کمپانی افزایش یافته بود و سامسونگ دوباره به یک رکورد دست یافته است.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۲
HTC vagheaan door vase eraeye one anal kard HTC one behtarine vali bedoone siasat be hich jaie nemirese. Vali dar avaz samsung siasate balaie dare. Hamishe goshihash ro baadaz digar brand ha mizane. Tablighate ziadi anjam mide o poshte ham gooshi nemizane. Be omide roozi ke HTC dar ouj gharar begire. Man sensation xl daram vs ba inketak hasteie hast Ali amal mikone. Htc entekhabe mane kariam be soodesh nadaram.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۰
اگه منم سنگ پا رو اینقدر تبلیغ میکردم اینقدر فروش میرفت به نظر من htc بهتریت گوشیه ولی تبلیغاتش کمه مردم هم عقلشون به چششونه only htc

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۰
SAMSUNG is the best allways

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۰
امسال سال اخر اچ تي سي هست و امسال اچ تي سي ورشكست ميشه.بدون شك اچ تي سي وان هم با اين تبليغات گسترده كه داره براش انجام ميشه هم فروش زيادي نخواهد كرد چون تو همه موارد از اس4 سامسونگ شكست خورده.فقط تونست اكسپريا زد رو شكست بده.ميتونيد بريد تو سايت gsmarena مشاهده كنيد.اچ تي سي مشكلات زيادي تو گوشي هاش داره از مشكلات باگ و نرم افزاري گرفته تا مشكلات داغ كردن زياد گوشي و هنگ كردن و مشكلات زرد شدن صفحه نمايش و باطري و...پس ضرر اچ تي سي بدون دليل نيس!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
عاقبت گران فروشی همینه ارزون بده فروشت بره بالا