خانهاخبار
نظر مشاور سابق اپل در مورد سیستم نامگذاری محصولات اپل

نظر مشاور سابق اپل در مورد سیستم نامگذاری محصولات اپل

مشاور سابق اپل نظر خوبی در مورد نامگذاری محصولات اپل ندارد.
۱۳۹۲/۱/۱۸

Ken Segall کسی است که به استیو جابز برای نام‌گذاری محصولات اپل مشاوره و راهنمایی می‌داد، او مشاور سابق شرکت اپل است. اما اکنون نظر خوبی نسبت به نام‌گذاری‌های جدید شرکت اپل ندارد.

 

image

 

به گزارش سگال این هفته گفته بود که نام‌گذاری اپل برای محصولات خود گیج کننده شده است و اشاره مستقیمی به نام‌گذاری گیج کننده آی‌پد کرده است. در حال حاضر نام‌گذاری آی‌پد به این صورت است: Apple iPad، Apple iPad2، The New iPad، iPad 4. او گفته هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای عدم وجود نام iPad 3 وجود ندارد.

 

این مشاور سابق گفته که نام‌گذاری آیفون نیز گیج کننده شده است. او می‌گوید اپل باید نام iPhone 4S را iPhone 5 می گذاشت به خصوص که با تولید این گوشی تفکر در مورد تلفن به کلی عوض شد. در حال حاضر اپل با اضافه کردن “S” به آخر اسم محصولات خود، در کاربران این توقع را ایجاد کرده است که در هر سال به جای یک نام جدید همان نام قبلی تنها با اضافه شدن یک “S” به انتهای آن با یک تلفن جدید ارائه شود و این برای تجارت اپل خوب نیست.

 

image

 

در مجموع اعتقاد سگال این است که سیستم نام‌گذاری اپل برای محصولات خود بی‌معنی است، نظر شما چیست، آیا شما هم معتقد هستید که سیستم نام‌گذاری اپل بی‌معناست، یا اینکه این سیستم نام‌گذاری را می‌پسندید؟

 

منبع: businessinsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۰
کاملآ موافق هستم . کارشناس میلاد

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
وقتی با محصولات اپل کار میکنی انگار در مرکز تکنولوژی روز آمریکایی ،که مهد تکنولوژی دنیاست غوطه ور میشی..

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
به نظر من اپل بهترین رقیب برای سامسونگ تا اپل نبود سامسونگ خواب بود بهترین برند اپل هست

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
اپل مگه به موفقیتی رسیده؟؟هر چی موفقیت هست در جهان سامسونگ بهش رسیده و به اپل اجازه نمیده بهش نزدیک بشه.نمونش برترین گوشی های هر سال جهان از برند گلکسی هست.نه ایفون خشخشی...درود بر سامسونگ کبیر..و نابود باد اپل کثیف که به ایران و ایرانی توهین کرد

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
اسامی گوشی های اپل برای کسایی که طرفدار این شرکت هستند سخت نیست.بلکه برای کسانی سخت است که چشم دیدن موفقیت های پشت سر هم اپل را ندارند .درود اپل .درود بر استیو جابز