خانهاخبار
گوشی‌ای که توانست در بنچ‌مارک،گلکسی اس 4 را شکست دهد

گوشی‌ای که توانست در بنچ‌مارک،گلکسی اس 4 را شکست دهد

یک گوشی که توانست در بنچ مارک گلکسی اس 4 را شکست دهد را در اینجا مشاهده می کنید.
۱۳۹۲/۱/۱۳

فکر می‌کنید قوی ترین گوشی دنیا در حال حاضر کدام گوشی است؟ می‌دانیم چه فکری می‌کنید، چون ما هم مثل شما پیش خودمان می‌گوییم گلکسی اس 4 سامسونگ که به تازگی معرفی شده باید قوی‌ترین و سریعترین گوشی دنیا باشد، همانطور که در بنچمارک‌ها نیز دیده‌اید این موضوع ثابت شده بود و گلکسی اس 4 توانسته بود در بسیاری از زمینه‌ها رقبای خود را پشت سر بگذارد. اما عجله نکنید.

 

به گزارش به تازگی در بنچمارکی که در AnTuTu برای یک دیوایس گرفته شده این نتیجه بدست آمده که یک گوشی قویتر و سریعتر از گلکسی اس 4 نیز وجود دارد. این گوشی فبلت Lenovo K900 است. این فبلت توانسته در این بنچ مارک بالاتر از گلکسی اس 4 بایستد. اما مشخصات سخت افزاری این فبلت چیست؟

 

image

 

این فبلت که در نمایشگاه CES 2013 معرفی شد، به صفحه نمایشی با اندازه 5.5 اینچ که کیفیت 1080x1920 را دارد مجهز است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش فول اچ دی، 400 پیکسل در اینچ است. پردازنده داخلی گوشی که توانسته گلکسی اس 4 را شکست دهد Intel Atom Clover Trail+ است که دارای دو هسته است و بالاترین سرعت این پردازنده 2 گیگاهرتز است. این پردازنده را یک رم 2 گیگابایتی همراهی می‌کند و دوربینی که در قاب پشتی گوشی قرار گرفته یک دوربین 13 مگاپیکسلی Exmor BSI متعلق به شرکت سونی است، و در جلوی گوشی نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

 

image

 

بنچمارک این گوشی نشان می‌دهد که با فاصله کمی جلوتر از گلکسی اس 4 ایستاده، به طور حتمی این بنچمارک نشان‌گر این نیست که به طور قطعی و 100 درصد این گوشی از گلکسی اس 4 سریعتر است، اما مطمئنا در حال حاضر یکی از سریعترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید.

 

در زیر عکس‌هایی از این گوشی را ببینید:

 

image

 

image

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (123 نظر)

سلیم

۱۳۹۵/۵/۳۱
عالی
اما حافظه درونیش کم است

ALI

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
من که اس4روبه اس6ترجیح میدم این لنوو اصلا کارت حافظه نداره یکم منطقی تر فکر کنید

ALI

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
خ من که باور نمیکنم اگه این گوشی از اس 4 باالتره چرا کارت حافظه نداره چرا قیمتشو نزدن ولی از نظر من اگه گلکسی اس تار هم بگیری بهتر از این گوشی های هو اوی و چینی من اس 4 رو ترجیح میدم به این گوشیای چرت و پرت

احسان

۱۳۹۴/۷/۲۹
بچه ها من الن حدود 2 سال است لنووو k900 رو دارم واقعا با كلاسه.ميفروشمش

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۳
فعلا که پوز همه گوشیهای رده بالارو زده با همون 2هسته بودنش اس4 کم آورده جلوش من که سفارش دادم گوشیو واسم بیارن تا 15 الی 20 روز دیگه دستم میرسه لحظه شماری میکنم که دستم بگیرم بس که ازش تعریف کردن واقعا غولیه واسه خودش