خانهاخبار
سونی به دنبال ساخت گوشی Xperia با برند Cyber-shot و Walkman

سونی به دنبال ساخت گوشی Xperia با برند Cyber-shot و Walkman

شایعات می‌گویند که سونی امسال دو Xperia جدید با نام Walkman و Cyber-shot معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۲/۱/۱۰

با پیشرفت گوشی‌های موبایل و با همه کاره شدن این گجت دوست داشنتی، دوربین نیز یک عضو اساسی از هر موبایل شده است که می‌توان از آن در هر جا و هر زمان که به دوربین برای عکاسی نیاز دارید استفاده کرد، اما تا چند وقت پیش دوربین‌های موبایلی یک وسیله دم دستی به حساب می‌آمدند و کسی نمی‌توانست نقش دوربین‌های دیجیتال را در عکاسی بهتر منکر شود. اما نوکیا با ارائه دوربین 41 مگایپیکسلی بر روی PureView و بعد از آن ارائه یک دوربین حرفه‌ای بر روی لومیا 920 تمام موازنه‌ها را بر هم زد وکمپانی‌های دیگر را مجبور کرد تا دوربین‌های بهتری را برای گوشی‌های خود ارائه دهند. همانطور که امسال اچ تی سی بر روی پرچمدار جدید خود یعنی HTC One یک دوربین خارق العاده را به کار برد.

 

به گزارش اکنون نوبت به سونی رسیده است، سونی در امر عکاسی و دوربین دیجیتال یکی از برندهای مطرح جهان است، بنابراین نمی‌خواهد فرصت برتر بودن در زمینه دوربین موبایلی را نیز از دست بدهد به همین خاطر گفته شده که سونی قرار است امسال برندی از گوشی‌های Xperia خود با نام Cyber-shot  ارائه کند.

 

هیچ جزئیاتی از این که این گوشی‌های سونی چه ویژگی خواهند داشت در دسترس نیست اما بر طبق شایعات این گوشی که یک دوربین حرفه‌ای در آن به کار خواهد رفت یک صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت.

 

image

 

علاوه بر این گفته می‌شود که سونی علاوه بر یک گوشی 5 اینچی با برند Cyber-shot  قصد دارد در سال پیشرو یک گوشی 5 اینچی دیگر با برند Walkman  معرفی کند که در درون این گوشی یک چیپ آمپیلیفایر و متعلقات دیگری که در واکمن‌های سونی به کار برده می‌شود به کار خواهد رفت.

 

بنابراین امسال شاهد یک جنگ تمام عیار در زمینه دوربین و موسیقی در بین گوشی‌ها خواهیم بود شما فکر می‌کنید برنده واقعی چه کسی می‌تواند باشد؟

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
سونی و اپل دو شرکت با اصالت در تکنولوژی هستند .

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۷
JUST GLX ;)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۶
عشق است SONY

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۶
سوني داره روي يه گوشي به نام sony xperia honami كار ميكنه. با پردازنده snapdragon 800 , گرافيك adreno330 , دوربين 20مگاپيكسلي سايبرشات، 2گيگ رم، باتري 3000mAh. ضمنا اين گوشي ضد آب و ضد گردوغبار هم هست. صفحه فول اچ دي و با فناوري جديد در حال ساخته. اين گوشي آخر تابستان 2013 معرفي ميشه. و به نظر من يه سلطان واقعيه. كيفيت ساخت هم كه بي نظير

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۵
سلام،من متعجبم ازاينكه اين همه كارشناس موبايل تو كشورمون داريم مثل دوستان جي اس امي اما يك شركت موبايل سازي نداريم كه صددرصد ايراني و بهتروارزانترازموبايل هاي غيرايروني موبايل بزنيم؟!!!به نظر شما اگر توليدملي داشته باشيم هزينه كمتري به اجنبي نمي دهيم؟؟؟؟