خانهاخبار
اچ تی سی و دو گوشی جدید

اچ تی سی و دو گوشی جدید

دو گوشی جدید از اچ تی سی در راه ورود به بازار هستند
۱۳۹۲/۱/۶

دو گوشی جدید از اچ تی سی در راه هستند، این دو گوشی که تا به حال فقط شایعات در مورد آن‌ها منتشر شده بود امروز به صورت رسمی عکس‌ها و برخی مشخصات آن‌ها منتشر شده است.

 

به گزارش این دو گوشی یکی Desire P و دیگری Desire Q نام دارند. برخی از مشخصات این دو گوشی را در زیر ببینید:

 

Desire P

 

این گوشی که شباهت زیادی به Desire SV دارد، با مدل T326h شناخته خواهد شدو صفحه نمایش آن 4.3 اینچ است و کیفیت WVGA را دارد،از تکنولوژی Beats در آن استفاده شده، دوربین گوشی 8 مگاپیکسل است و دوربین جلو نیز در این گوشی تعبیه شده است، پردازنده دوهسته‌ای و حداکثر سرعت آن 1 گیگاهرتز است. قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی MicroSD  در آن قرارا دارد و در دو رنگ قرمز و سفید ارائه خواهد شد. قیمت این گوشی در زمان ارائه 365 دلار تخمین زده شده است.

 

image

 

Desire Q

 

این گوشی از Desire P کوچکتر است و کد آن T328h است. صفحه نمایش آن 4 اینچ است و از تکنولوژی Beats  در آن استفاده شده است. گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز ارائه خواهد شد و در زمان ارائه قیمت آن 235 دلار خواهد بود.

 

image

 

در حال حاضر از اینکه چه نسخه‌ای از اندروید بر روی این دو گوشی نصب خواهد بود صحبتی نشده است.

 

منبع: unwiredview

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۹
جدا اچ تی سی مسخرشو دراورده با این گوشی های تکراریش.روزی 100 تا گوشی داره میده تو بازارو هیچ پشتیبانی هم ازش نمیکنه.همه هم کپی هم و مثل هم.اچ تی سی بهتره بره همون دوچرخشو بزنه تا گوشی بزنه

مهمان

۱۳۹۲/۱/۹
قيمت يکيش حدود 1300 و اون يکى حدود 900 من خودم HTC desire s دارم ازشم راضى ام کلا desire ها خوب از اب دراومدن حالا ببينيم اينا چطورن

مهمان

۱۳۹۲/۱/۸
do goshi jadide SONY yani Xperia L va SP ghavi tar hastan

مهمان

۱۳۹۲/۱/۸
یادتون باشه 235 دلار حالا ببینید بیاد ایران میشه چقدر وای وای

مهمان

۱۳۹۲/۱/۷
فقط htc