خانهاخبار
نظر Steve Kondik در مورد گلکسی اس 4 و رابط کاربری سامسونگ

نظر Steve Kondik در مورد گلکسی اس 4 و رابط کاربری سامسونگ

او از علاقه خود نسبت به گلکسی اس 4 خبر می‌دهد.
۱۳۹۲/۱/۶

مطمئنا بهترین نظری که در مورد یک موضوع می‌توان شنید، نظری است که از زبان یک کارشناس حرفه‌ای آن زمینه باشد. در مورد موبایل نیز این قضیه صدق می‌کند و بهترین نظر را کارشناسان می‌توانند در مورد یک گوشی خاص بدهند.

 

به همین خاطر می‌خواهیم امروز نظر یکی از کارشناسان این حوضه را در مورد گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 برای شما بیان کنیم.

 

به گزارش Steve Kondik کسی است که مسئول تیم CyanogenMod  بوده، این گروه برای گوشی‌های اندروید رام‌های اختصاصی می‌ساختند، این شخص دو سال پیش به عنوان یک مهندس نرم افزار به کمپانی سامسونگ پیوست، اما به تازگی از این کمپانی جدا شده است. امروز Kondik نظرات جالبی در مورد گلکسی اس 4 و رابط کاربری TouchWiz  سامسونگ دارد.

 

image

 

در ابتدا او گفته که طرفدار سرسخت گلکسی اس 4 است و اعلام کرده که از این گوشی رضایت بیشتری نسبت به گلکسی اس 3 دارد و هر روز از گلکسی اس 4 استفاده می‌کند. اما Kondik در مورد TouchWiz  اصلا نظر خوبی ندارد.

 

او گفته که TouchWiz  به کندی پیشرفت کرده است و در حال حاضر یک رابط کاربری سطح متوسط است. اما چیزی‌هایی که در مورد گلکسی اس 4 بسیار نظر او را جلب کرذه ویژگی‌های جدیدی  مانند Air View، Multi-window و ویژگی‌های جدید دوربین هستند.

 

نکته جالبی که در اظهار نظر Kondik به چشم می‌خورد این است که او احتمالا قصد خرید نسخه T-Mobile گلکسی اس 4 را دارد که این نسخه به پردازنده Snapdragon مجهز خواهد بود.

 

نظر شما چیست، آیا شما هم از رابط کاربری سامسونگ خسته شده‌اید، آیا شما علاقه‌ای به خرید نسل چهارم گلکسی اس دارید؟

 

منبع: GSMarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

سعید

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
تست

مهمان

۱۳۹۲/۵/۸
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مهمان

۱۳۹۲/۳/۷
این چه کارشناسیه؟بهترین و زیباترین رابط کاربری مال سامسونگه!رابط کاربری htc حال آدم رو بهم میزنه.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۵
زنده باد سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۰
منم احساس میکنم نسبت به 3 هیچ بیشرفتی نکرده.! من توقع بیشتر داشتم. نه من که نمیگیرم. با همون 3 حال میکنم فعلا...