خانهاخبار
شایعات جدید از Motorola X؛رقیب جدید گوشی‌های گلکسی اس

شایعات جدید از Motorola X؛رقیب جدید گوشی‌های گلکسی اس

این سری از گوشی‌های موتورولا قرار است مانند سری گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ مجبوب و پرفروش بشوند.
۱۳۹۲/۱/۵

به تازگی خبرهای جدیدی از گوشی جدید موتورولا که کمپانی گوشی سازی متعلق به گوگل است شنیده می‌شود. گفته می‌شود که موتورولا مشغول ساخت سری گوشی‌هایی مانند سری گلکسی اس سامسونگ است که نام این سری Motorola X نامیده خواهد شد.

 

به گزارش قرار است که این سری از گوشی‌های موتورولا به عنوان رقیب سری گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ به بازار بیایند. گفته شده این سری گوشی‌ها به طور حتم یکی از بروزرسانی‌های اصلی و جدید اندروید را در آینده پشتیبانی خواهند کرد.

 

شایعات جدید می‌گویند که گوشی جدید موتورولا به صفحه نمایش 4.8 اینچی مجهز است که در ساخت این صفحه نمایش به جای استفاده از گوریلا گلس از شیشه سفیر استفاده خواهد شد که 3 برابر مستحکم تر از گوریلا گلس است. جنس قاب پشتی گوشی از فیبر کربنی است. پردازنده این گوشی 4 هسته‌ای کوآلکام و سرعت آن نیز 2 گیگاهرتز است. باتری که برای این گوشی استفاده خواهد شد 4000 میلی آمپر قدرت دارد. همچنین از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی ضد آب بودن گوشی است. گفته شده که گوشی در ماه نوامبر (آبان ماه) ارائه خواهد شد.

 

image

 

image

 

 

 

برای تایید این شایعات باید منتظر باشیم تا موتورولا به صورت رسمی این گوشی را معرفی کند. نظر شما چیست، آیا این گوشی می‌تواند سری گلکسی اس سامسونگ را شکست دهد؟

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۳
اگر اینجور باشه که عالیه.ولی باز هم مونده تا به اس4 برسه.برای موترولا و سامسونگ آرروی موفقیت میکنم

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۰
این با این باطریش دیگه گوشی نیست که! نیرو گاه اتمیه !!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱/۹
قابل توجه عزیزانی که نمیدونند.صاحب شرکت موتورولا الان گوگل است.آینده سیستم عامل آندروید در دست شرکت موتورولا می باشد.سامسونگ در آینده نه چندان دور با سیستم عامل آندروید خداحافظی می کند و با یک سیستم عامل طراحی شده توسط خود شرکت سامسونگ وارد بازار رقابت می شود. مطمئنا بزودی شاهد سیستم عامل های جدیدی در اخبار امسال و سال آینده خواهیم بود.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۹
به گرده سامسونگ هم نمیرسه...فقط گلکسی

مهمان

۱۳۹۲/۱/۹
خیلی جالبه،دیگه مخشون به جایی نمیرسه چه کارا که نمیکنن،حتما تا یه مدت دیگه گوشیه ی ضد گلوله هم میاد