خانهاخبار
از امروز، نسخه الکترونیکی ماهنامه جیبی را بخرید

از امروز، نسخه الکترونیکی ماهنامه جیبی را بخرید

۱۳۹۱/۱۲/۲۸

گروه علاوه بر سایت gsm.ir مجلاتی در زمینه موبایل و تکنولوژی منتشر می‌کند. این مجلات عبارتند از: جیبی، کالایاب موبایل، کالایاب جامع موبایل، کالایاب دیجیتال، کالایاب خودرو، کالایاب لوازم خانگی، کلکسیون خودروهای خاص و کالایاب جامع لپ‌تاپ.

 

همان‌طور که گفتیم یکی از این محصولات ماهنامه تخصصی جیبی است که به صورت ماهانه به اخبار و بررسی محصولات موبایلی و دیگر محصولات دیجیتالی می‌پردازد و تا کنون 56 شماره از این مجله به صورت چاپی منتشر شده است. قیمت این مجله در کیوسک‌های روزنامه فروشی 5000 تومان است که شما به صورت ماهانه می‌توانید آن را تهیه کنید.

با کلیک بر روی عکس به صفحه خرید مجله منتقل می‌شوید

image

 

اما با پیشرفت دنیای تکنولوژی و آسان شدن کارها اکنون بیشتر روزنامه‌ها و مجلات مطرح دنیا به دنبال این هستند تا در کنار نسخه چاپی محصولات خود، نسخه الکترونیکی این محصولات را نیز ارائه کنند. در همین راستا تصمیم گرفته از این پس علاوه بر نسخه چاپی ماهنامه جیبی، نسخه الکترونیکی این محصول را در اختیار همه فارسی‌زبانان قرار دهد. ضمن اینکه بسیاری از مخاطبان سایت جی اس ام، درخواست کرده‌اند این مجله را در اختیارشان قرار دهیم.

 

همان‌طور که گفتیم قیمت این محصول در نسخه چاپی 5000 تومان است که شما می‌توانید نسخه 55 این مجله را که مربوط به اسفند ماه 91 است با قیمت 2000 تومان یعنی 60 درصد تخفیف از سایت gsm.ir تهیه کنید.

 

مجله را از این لینک خریداری کنید

 

همچنین به صورت مستقیم نیز می‌توانید از همینجا با کلیک بر روی دکمه خرید مجله را خریداری کنید.

 

توجه مهم : در صورتی که در فرآیند خرید شما مشکلی ایجاد شده است، لطفا مشخصات خود را شامل نام، پست الکترونیکی و شماره تماس واریز کننده که هنگام پرداخت در پارس پال ثبت کرده اید، به آدرس content@gsmgroup.ir ارسال کنید. دقت داشته باشید در قسمت موضوع ایمیل حتما این عبارت را درج کنید " خرید نسخه الکترونیک جیبی 55 " تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۹
az sare soupery ham meshe khared to shiraz hala chera gheymatesh ham andaze ye khodeshe

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۷
ببخشيد چرا شماره ارديبهشت رو نگذاشتيد

مهمان

۱۳۹۲/۱/۳۰
مطلب فنی به درد بخورنداره، بولتن سونی و سامسونگه.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۳۰
سلام .شهری که من هستم مجله جیبی رو دقیقا سالی دو بار بیشتر نمیشه پیداکرد .این کار بسیار خوبی بود که برای دانلود قرارش دادید .تشکر میکنم.برای بقیه مجلاتتون هم این کار رو بکنید .

colonel348

۱۳۹۲/۱/۲۵
بعد از 3هفته امروز صبح برام یه میل اومد که حاوی لینک دانلود بود(حجم32mb) ولی دیگه به درد نمیخوره چون تا هفته دیگه جدیدش میاد