خانهاخبار
کدام ویژگی‌های گلکسی اس 4 به گلکسی اس 3 منتقل خواهند شد؟

کدام ویژگی‌های گلکسی اس 4 به گلکسی اس 3 منتقل خواهند شد؟

سامسونگ اعلام کرده در یک بروزرسانی جدید برای گلکسی اس یکسری ویژگی جدید اس 4 به اس منتقل خواهند شد.
۱۳۹۱/۱۲/۲۶

 

شما هم از جمله کسانی هستید که به تازگی گوشی گلکسی اس 3 را خریداری کرده‌اید و با معرفی کهکشانی چهارم این حس به شما دست داده که گوشی شما قدیمی شده و امکانات این گوشی جدید را ندارد؟ اگر این‌طور فکر می‌کنید خبری را به شما می‌گوییم تا کمی خیالتان راحت‌تر شود.

 

به گزارش Nick DiCarlo جانشین رئیس برنامه ریزی سامسونگ در مصاحبه‌ای که با PC Mag داشته اعلام کرده که به زودی بروزرسانی جدیدی ارائه خواهد شد که به کاربران گلکسی اس 3 این امکان را می‌دهد تا تعدادی از امکانات جدید گلکسی اس 4 را بر روی گوشی گلکسی اس 3 خود تجربه کنند.

 

این ویژگی‌های جدید که به گلکسی اس 3 نیز منتقل خواهند شد عبارتند از:  S Translator، S Health، S Voice Drive و هر نرم افزاری که با گلکسی اس 4 ارائه شده و نیازی به سخت افزاری قوی مانند گلکسی اس 4 و سنسورهای جدید به کار رفته در دستگاه ندارند.

 

image

 

علاوه بر این‌ها ویژگی‌هایی مانند Smart Pause و  Smart Scroll  نیز می‌توانند به گلکسی اس 3 راه پیدا کنند. متأسفانه DiCarlo  اعلام نکرده که چه زمانی دقیقا این بروزرسانی برای گلکسی اس 3 ارائه خواهد شد.

 

شما از این حرکت سامسونگ راضی هستید، یا فکر می‌کنید سامسونگ برای اینکه خریداران گلکسی اس 4 با خریداران گلکسی اس 3 تفاوتی داشته باشند نباید این کار را انجام دهد؟

 

منبع: pcmag

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (109 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۴
سلام واقعا دوربین اس 4 بی نظیره اول دوربین اس 4 ببینید بعد بییاید نظر بدید پیف پیف

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
به نضر من فقط s4

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
بابا این چیه هی میگن سامسونگ سامسونگ خوب همه ی شرکتا ورژن جدید میاد امکانات اضافه میشه اپل هم همینطوره ...حالا هی بگید سام سام سامسام

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
عاشقه مرامتم سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۳
من خیلی راضی ام اینکه این حق را به گلکسی اس3بدهد خیلی ممنوع