خانهاخبار
لوازم جانبی جالب گلکسی اس 4 (Galaxy S4)

لوازم جانبی جالب گلکسی اس 4 (Galaxy S4)

تعدادی از لوازم جانبی گلکسی اس 4 را ببینید که باعث خواهند شد این گوشی جذاب‌تر شود.
۱۳۹۱/۱۲/۲۶

گلکسی اس 4 معرفی شد و ویژگی‌های جدیدی دارد که در هیچ گوشی موبایلی تا کنون ندیده‌ایم. اما علاوه بر این امکانات جدید این گوشی لوازم جانبی زیادی نیز دارد که این گوشی را متفاوت‌تر می‌کند، با هم این لوازم جانبی را ببینیم.

 

1 – S-Band: این وسیله که یک دستبند ساخت سامسونگ است پیرو ویژگی جدید S-health که در گوشی این کمپانی گنجانده شده است این وسیله برای ثبت تعداد قدم‌ها، میزان کالری مصرف شده به کار می‌رود.

 

image

 

2 - Heart Rate Monitor: یکی دیگر از لوازم‌های جانبی یک وسیله پوشیدنی برای نمایش ضربان قلب است که به صورت لحظه‌ای ضربان قلب شما را چک می‌کند.

 

3 - Body Scale: این وسیله یک ترازوی مخصوص است که وزن شما را اندازه می‌گیرد و وزن شما را توسط بلوتوث به گوشی گلکسی اس 4 ارسال می‌کند که این ترازو تا 7 کاربر را پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

4 -  Wireless charging pad/cover: مورد دیگر یک پد و کاور است که به صورت بدون سیم گوشی را شارژ می‌کند. اما مورد تعجب آور در اینجا این است که هنوز مشخص نیست گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند یا خیر، به گفته سایت Engadget این ویژگی در این گوشی تعبیه شده است اما برای مارکت‌های مختلف موضوع متفاوت است، اما Cnet گزارش می‌دهد که شما برای استفاده از شارژر بی سیم نیاز به یک قاب جداگانه برای قسمت پشت گوشی دارید.

 

image

 

5 - Game Pad: این وسیله جانبی توجه خیلی‌ها را به خود جلب خواهد کرد. یک دسته بازی که با قابلیت NFC و با استفاده از بلوتوث به صورت بی سیم به گوشی متصل خواهد شد.

 

image

 

6 -  S View Cover: این یک کاور است که یک قاب پنجره‌ای بر روی خود دارد و به وسیله آن می‌توانید ساعت و ویجت آب و هوا را مشاهده کنید.

 

لوازم جانبی دیگر عبارتند از: فلیپ کاور، کاور محافظ و کیت نگه دارنده باتری اضافی برای این گوشی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (129 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۶
ببخشید اینارو از کجا میشه خرید؟

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۱
سلام به همه . من خودم هم آیفون 5 دارم هم گلکسی اس 4 از هر دو هم رضایت دارم ولی آندروید با آی او اس متاوت هست و شما نمیتونین این دو رو با هم مقایسه کنید ولی هر دو در نوع خودشون بی نظیرن . موفق باشید .

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱
به این وبلاگ سری بزنید:sahaf78.blogfa.com

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۹
اینهههههههههههههههههههههههههه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۸
Man nemikham as apple tarafdari konam vali hameye in lavazemo mitoonid az site Apple bekhari.