خانهاخبار
تست اسپیکرهای HTC One

تست اسپیکرهای HTC One

کیفیت صدای پخش شده بر روی اسپیکرهای گوشی HTC One
۱۳۹۱/۱۲/۲۲

HTC بالاخره تصمیم گرفت یک پرچم‌دار در سال معرفی کند و این پرچم‌دار به معنای واقعی بتواند یک سال به عنوان قهرمان HTC از پس حریفان بر بیاید. واقعیت امر این است که حقیقتاً این پرچم‌دار یک قهرمان پوشالی نیست و ویژگی‌های زیادی را دارد که آن را از دیگران متمایز کند.

 

3 روز پیش در 2 ویدئو یکی تست دوربین و دیگری مروری بر نسخه جدید Sence این گوشی که به تازگی ارائه شد را برای پخش کردیم، اما امروز نوبتی هم باشد نوبت اسپیکرهای این گوشی است که HTC برای آن‌ها بسیار تبلیغ کرده و یکی از خصوصیات ویژه این گوشی را اسپیکرهای پرقدرت آن دانسته است.

 

image

 

ما فکر می‌کنیم با اسپیکرهای این گوشی دیگر نیازی به بلندگوی مجزا برای گوشی نداشته باشید اما برای اینکه به خوبی بتوانید قضاوت کنید بهتر است اول فیلم را نگاه کنید و سپس در این باره قضاوت نمایید.

 

دانلود ویدئو

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
اچ تی سی وان شکست خورد از اس4

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
اس4 اینو میخوره...سامسونگ ترکونده

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۵
اچ تی سی دمت گرم.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
جی اس ام خوابت برده ؟؟؟ پس چرا هیچ خبر جدید نمیزاری ؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
یه دلاور از خته ی کرمانشاه جی اس ام عزیز زنده ای؟ نه فکنم از همین الان رفتین تعطیلات جی جی قاقا اره؟داشتیم؟ بابا استخونامون پوک شد په کو اینS4? قرار بود24 معرفی شه؟ همممممممممم؟ شیرمو حلال نمیکنم هااااااااااااااااادیگه خوددددددداوووووونی! اقتون میکنم هاااااا حالا بیبینین. EEEEEEEچیشدیگه حوصلم سر رفت تموم دیگه ااقتون کردم!از اونجایی ماها احساسی هستیم دلمون نمیاد عیب نداره پسش گرفتم. دوستان دیدم حوصلتون دیگه سر رفته بخاطرS4 گفتم یه نفس بگیریم دوباره بریم توانتضار1...2....3برووو خسته نباشی دلاور!خیلی خب دوستان دیگه مهمانی تمامشد شمام برین خونه هاتان {خووووب همون تون شما! دم در بده اخه خوبیت نداره برین دیگه گول خوردیم خلاصه امروز معرفی نمیشه گرفتاریشون شد قرارشد دو92خودم بیام تو سالون کبدی یکی یدونم ابنبات حصیری کلوچه ای لواشی تنوری بیارم!!!!!بی ردی دوستان منتظرن جی اس ام عزیز این معجون خوراکی خبری کهکشانیهارو براشون مرحمت کنید خستگیشون دررررره درضمن ثابت میشه که نرفتین جیجی قاقا.