خانهاخبار
اولین عکس رسمی گلکسی اس 4 (Galaxy S4) از طرف سامسونگ

اولین عکس رسمی گلکسی اس 4 (Galaxy S4) از طرف سامسونگ

این عکس در یکی از صفحات اجتماعی سامسونگ توسط این سرکت منتشر شده است.
۱۳۹۱/۱۲/۲۲

تنها دو روز دیگر به بزرگ‌ترین اتفاق دنیای موبایل 2013 باقی مانده و در روز پنج شنبه پرچم دار پرقدرت اندروید معرفی خواهد شد. اما دیگر کم کم وقت آن رسیده تا عکس‌ها و مشخصات این پرچم دار جدید به صورت رسمی از سوی سامسونگ اعلام شود.

 

به گزارش باز هم یک عکس از گوشی گلکسی اس 4 منتشر شده اما این بار دیگر این عکس یک شایعه نیست، این عکس به صورت رسمی توسط سامسونگ در یکی از صفحات اجتماعی این کمپانی منتشر شده است.

 

در متنی که برای این عکس منتشر شده سامسونگ گفته: "شمارش معکوس برای اتفاق بزرگ بعدی شروع شده است، برای مراسم رونمایی روز 14 مارس آماده هستید؟"

 

image

 

این عکس اگرچه خیلی واضح نیست اما می‌توان تشخیص داد که بسیار شبیه به عکس‌هایی است که دیروز به بیرون درز کرده بود و ما آن‌ها را به شما نشان دادیم، همان لبه‌های گرد که در گلکسی اس 3 می‌بینیم در اینجا نیز دیده می‌شود.

 

به هر حال این دیگر یک شایعه نیست و ظاهر گلکسی اس 4 با چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کردند تفاوت دارد، اگر دو روز دیگر صبر کنیم همه چیز مشخص می‌شود و خواهیم دید که این قهرمان سامسونگ و حتی قهرمان اندروید، چه برتری‌هایی دارد که بتواند مانند برادر بزرگ خود یعنی گلکسی اس 3 یک سال بر تخت پادشاهی اندروید تکیه بزند.

 

منبع: pocket-lint

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (112 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
اس4 برترین گوشی جهان

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
همیشه سامسونگ بهترین هارو میزنه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
سامسونگ ترکونده

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۵
گوشیهای سامسونگ همشون مسخرن زنده باد ایفون

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
مگه قرار نبود امروز معرفی بشه پس چی شد ؟