خانهاخبار
تست باتری گوشی HTC One

تست باتری گوشی HTC One

توسط وبسایت expertreviews باتری این گوشی مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج جالبی به دست آمد.
۱۳۹۱/۱۲/۲۱

شاید شما هم مثل ما فکر کنید باتری به کار فته در گوشی HTC One که تنها 2300 میلی آمپر ظرفیت دارد برای پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار با کیفیت این گوشی و پردازنده قوی آن کم باشد، اما نگران نباشید با همین ظرفیت 2300 میلی آمپری باتری گوشی بازخورد بسیار خوبی را دارد.

 

به گزارش در بررسی‌هایی که توسط expertreviews انجام شده باتری این گوشی نیز مورد آزمایش قرار گرفت که نتایج زیر برای آن بدست آمد.

 

این باتری توانسته 8 ساعت و 32 دقیقه به صورت مداوم از پخش ویدئویی پشتیبانی کند. همچنین در شبکه 3G این باتری میزان خارق العاده 16 ساعت مکالمه را پشتیبانی کرده است. توجه داشته باشید که این باتری توانسته این مدت پشتیبانی از پخش ویدئویی را بر روی صفجه نمایش Full HD این گوشی پشتیبانی کند.

 

image

 

آیا با این اوصاف، اگر شما قصد خرید داشته باشید به این گوشی به عنوان یک گزینه فکر می‌کنید؟

 

منبع: phonearena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
سلام دوستان من الان 3ساله که فقط سامسونگ میخرم وراضیم ولی از وقتی اچ تی سی وان رو دیدم نظرم عوض شده .ایول داره

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
با این گوشی تمام بحران ها بر طرف میشه.باور کنید. عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
yes JUST HTC & IPHONE

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۳
اول اپل بعد اچ تى سى رو دستشون ميومده…سامسونگم رفته گل بچينه…++++++

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۳
من گوشی اچ تی سی داشتم(hd2)خیلی گوشی رو دوست داشتم. در کل گوشی های اچ تی سی خیلی مقاوم هستن و رابط کاربری اچ تی سی از رابط کاربری سامسونگ و اپل خیلی جذاب تره. من طرفدار اچ تی سی هستم و مطمعنم مدل one از s4 بهتره. گرچه ماها تو ایران باید خواب این گوشی ها رو ببینیم.