خانهاخبار
آیا این عکس‌ها، عکس‌های لورفته گلکسی اس 4 (Galaxy S4) است؟(به روز شد)

آیا این عکس‌ها، عکس‌های لورفته گلکسی اس 4 (Galaxy S4) است؟(به روز شد)

عکس‌هایی که گفته می‌شود گلکسی اس 4 است.
۱۳۹۱/۱۲/۲۱

تنها دو روز دیگر سامسونگ پرچم‌دار یک سال آینده خود را معرفی خواهد کرد و به تمام شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان می‌دهد.

 

به گزارش امروز یک عکس از گوشی با کد GT-I9502 منتشر شده است که به ادعای افراد منتشر کننده عکس به شما نشان می‌دهد که گلکسی اس 4 چه شکل و شمایلی دارد.

 

چیزی که در عکس‌ها می‌بینیم یک گوشی با لبه‌های گرد است که اندروید نسخه 4.2.1 بر روی آن نصب است و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. از مشخصات دیگری که در اینجا می‌بینیم صفحه نمایش Full HD و پردازنده 1.8 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگابایت رم است.

 

image

 

اگر چه شایعات پیش از این گفته بودند که گوشی گلکسی اس 4 لبه‌های گرد نخواهد داشت، بنابراین امکان این وجود دارد این گوشی یکی از گوشی‌هایی باشد که سامسونگ برای آزمایشات خود استفاده می‌کرده که با این وضعیت مشخصات داخلی آن مانند گلکسی اس 4 است ولی ظاهر آن متفاوت از گلکسلی اس 4 خواهد بود که در روز پنج شنبه معرفی خواهد شد.

 

image

 

اما جالب‌ترین نکته‌ای که در اینجا به چشم می‌خورد این است که گوشی که عکس آن را می‌بینید یک گوشی دو سیم کارته است. یعنی احتمال اینکه شاهد حضور گلکسی اس 4 دو سیم کارته نیز باشیم وجود دارد امام مطمئناً گوشی دو سیم کارته از روز اول معرفی نخواهد شد.

 

image

 

image

 

image

 

منبع: sammyhub

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (107 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
just SAMSUNG

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
NEGA KON MARK APPEL BE TAMAM SAMSUNG MEARZE

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
اخه شما از اپل چه انتظاری دارید با اون گوشی بی ریخت ، زشت . حتی آدم نمی تونه خودش گوشیش ریست کنه . سامسونگ خیلی شاخ داره میشه . حالا ببینید . اپل هم مثل نوکیا میشه .

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
zer nazan baba aval apple iphone 2g zad kole jahan kaf kardan badesham samsung dozde na apple az roo kasi ham copy nemikone vali khodaee zende bad htc

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
Bande khoda be kotlet megi khoshgel chezi mesle (ajdar japadas)he!!