خانهاخبار
HTC در تولید دوربین HTC One به مشکل برخورده است

HTC در تولید دوربین HTC One به مشکل برخورده است

به نظر می‌آید بیشتر برای در دست گرفتن این سوپرفون باید منتظر بمانید.
۱۳۹۱/۱۲/۱۸

HTC به تازگی از گوشی سوپرفون خود با نام HTC One رونمایی کرد، خیلی‌ها منتظر خرید این سوپر فون هستند اما شاید برای خرید مجبور باشند چند روز بیشتر صبر کنند.

 

به گزارش یک منبع از این کارخانه می‌گوید که HTC برای ساخت ماژول این دوربین در تعداد زیاد به مشکل برخورده و همین باعث می‌شود که در ارائه آن تا ماه آینده کمی تاخیر به وجود بیاید.

 

گوشی این دوربین دارای تکنولوژی جدید با نام اولتراپیکسل است. به علت این مشکل امکان دارد HTC  تنها بتواند 800 هزار تا یک میلیون و دویست هزار گوشی را در دو ماه آینده به بازار عرضه کند. با این وضعیت شاید بعضی از بازارها نتوانند تا چند ماه این گوشی را در اختیار بگیرند.

 

image

 

HTC تصمیم گرفته بود که با تولید این سوپرفون، خود را از این وضعیت ضرری که در آن گیر افتاده نجات دهد اما به نظر نمی‌رسد بتواند با این وضعیتی که در پیش گرفته خود را از این باتلاق نجات دهد.

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
تا htc بخواد یه ملیون از این گوشیا بفروشه سامسونگ 20 میلیون از s4 رو پیش فروش کرده!

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
اچ تی سی هم شد کمپانی آخه هنوز گوشیرو بیرون نداده دوربینش مشکل پیدا کرده

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
Faghat HTC sense be kol noavari tmam baranda miarze

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
من طرفداره اچ تی سی بودم و الان دیگه پشیمون شدم از بس اچ تی سی مشکل دار هست و بدرد نخور.بایhtc

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
دوستان این اقایی که این کامنت رو میذاره تو همه صفحه ها((با توجه به کیفیت بالای طراحی و قطعات htcحتی در طراحی شارژر گوشی شرکتhtcبهترین و خلاقترین در تولید گوشی و علم و فناوری می باشد نه samsungکه گوشیاش نه خوش دسته نه با کیفیت همش هم دخترونه میسازه با تشکر تازه قشر مهندس و با کلاس جامعه کنونی ما همه htcرا می پسندند. ))یک ادم عقده ای هست که قبلا کامنت میذاشت و از شدت انتقادای مردم فرار کرد.اخره کامنتش هم مینوشت بای.htc!!!!!حالا باز امده عقده ای بازی کنه.ببین اسم تایوانی خز اشغال اچ تی سی رو کنار اسم زیبا و نواور سامسونگ نیار.اچ تی سی هیچی نداره.برترین کیفیت و صفحه نمایش و...فقط تو سامسونگ هست