خانهاخبار
گلکسی نوت 3 (Galaxy Note 3) با صفحه نمایش 5.9 اینچی

گلکسی نوت 3 (Galaxy Note 3) با صفحه نمایش 5.9 اینچی

۱۳۹۱/۱۲/۱۸

 

آیا تصور می‌کنید که اندازه گوشی محبوب گلکسی نوت 2 بزرگ است؟ پس بهتر است این را بدانید که احتمال قوی گلکسی نوت نسل بعدی یعنی گلکسی نوت 3 بزرگ‌تر نیز خواهد بود.

 

به گزارش بر اساس گزارش یک خبرگزاری کره‌ای سامسونگ در نیمه دوم سال 2013 یک فبلت 5.9 اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد که همه این احتمال را می‌دهند همان نوت 3 باشد.

 

سامسونگ با تولید خانواده نوت تمام کمپانی‌ها حتی اپل را مجبور کرد تا اندازه صفحه نمایش گوشی‌های خود را بزرگ‌تر نمایند، کمپانی‌ها بعد از مشاهده استقبال کاربران از صفحه نمایش بزرگ‌تری مانند نوت مصمم شدند تا اندازه گوشی‌ها و به دنبال آن اندازه صفحه نمایش را افزایش دهند. اما این بزرگ شدن صفحه نمایش تا کجا باید پیش برود؟ آیا دستگاهی با صفحه نمایش 5.9 اینچ را می‌توان یک گوشی نامید؟

 

image

 

به هر حال در این گزارش آمده که این فبلت به پردازنده Exynos 5 Octa، صفحه نمایش آمولد اما نه از نوع قابل انعطاف مجهز است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ بر روی این گوشی نام نوت 3 را خواهد گذاشت یا شاید قصد معرفی خانواده‌ای جدید از گوشی‌ها را داشته باشد؟ در ضمن اگر به خاطر داشته باشید پیش از این نیز شایعه شده بود که نوت 3 صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد داشت که احتمال صحت هر دوی این گزارش‌ها وجود دارد.

 

در این بین چیزی که مهم است این است که کمپانی‌ها در حال گرویدن به صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر و البته با کیفیت‌تر هستند و اگر شما از اندازه گوشی‌هایی مانند نوت 2 خوشتان نمی‌آید بهتر است که نظر خود را عوض کنید و به استفاده از گوشی‌‌های با صفحه نمایش بزرگ خود را عادت دهید.

 

منبع: KOREA TIMES

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (66 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
نوابغ برید آمار فروش بخونین بعد بیاین نظر بدین.آمار فروش آیفون بیشتره چرا شما عصبی میشین؟!من گوشیم خودم گلکسی اس دو و پول ندارم آیفون بخرم داشتم حتما میخریدم.مثل شما ام الکی طرفداری از هیچ برندی نمیکنم.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
عالی هست.ممنون سامسونگ برای این کارت.نوت سامسونگ بزرگترین شاهکاره سامسونگ بود که بعدش همه دنیا امدن ازش کپی کردن و فبلت رو زدن.اگه سامسونگ نبود هیچ فبلتی هم ابدا نمیشد.بازم دمه سامسونگ گرم

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
اپل فقط یک شکست خوردس

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
واقعا این سامسونگ بزرگ هست که برای مشتریاش احترام میذاره.برندای دیگه اصلا نمیدونن احترام چی هست.من خودم ایفون گرفتم پشیمون شدم از خریدش.ولی وقتی سوپرگوشی جهان گلکسی نوت2 رو دستم گرفتم فهمیدم تازه دنیا دست کی هست.ایفون هیچ حرفی برای گفتن نداره.دنیا فقط شده سامسونگ..مرد نیستم اگه دوباره از اپل اشغال گوشی بخرم.مفت نمیارزه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
اولا اينكه مردم دنيا دوس دارن صفحه نمايش بزرگ و تقاضا به سمت صفحه نمايش هاي بزرگ هست.پس سامسونگ هم كه پرچم دار صفحه نمايش هاي بزرگ هست بايد اينكارو بكنه.دوما جي اس ام عزيز گفتي به اين ميگن گوشي؟؟معلومه كه نه.به اين ميگن فبلت..به معناي تبلت و فون.يعني هم گوشي رو داري و هم تبلت رو.اپل هم امسال ميخواد فبلت بزنه و 5اينچ بده تو بازار.براي نوت2 لحظه شماري ميكنم.بهترين ها تو سري نوت هست...قيمتش خوب باشه كه نيس!!!!!!!ميخرمش!