خانهاخبار
سامسونگ تایید کرد: جنس گلکسی اس 4 به طور حتم از پلاستیک خواهد بود

سامسونگ تایید کرد: جنس گلکسی اس 4 به طور حتم از پلاستیک خواهد بود

اینبار نیز جنس پرچمدار سامسونگ از پلاستیک خواهد بود
۱۳۹۱/۱۲/۱۶

دوشنبه به شما اعلام کردیم یک تحلیلگر روسی که با گوشی گلکسی اس 4 کار کرده بود تایید کرده بود جنس بدنه این گوشی مانند نسل‌های قبلی از پلاستیم ساخته شده است.

 

به گزارش اکنون جانشین مدیر اجرایی سامسونگ این خبر را به صورت غیرمستقیم تاکید کرده است Y.H.Lee اعلام کرده که شرکت سامسونگ قصد ندارد در جنس محصولات خود تغیری ایجاد کند.

 

اما سوال اینجا است که به چه علت پرچمدار اندروید نباید از جنس آلومینیوم ساخته شود؟

 

بر طبق گفته‌های Lee سامسونگ به علت اینکه سامسونگ در هر سال یک گوشی جدید ارائه می‌کند و برای این ارائه باید حجم عظیمی از آن گوشی را نیز تولید کند در مورد جنس گوشی ساخته شده سامسونگ تنها به کیفیت توجه نمی‌کند و علاوه بر اینکه سعی می‌کند گوشی کیفیت خوبی داشته باشد به این موضوع که جنس بدنه به گونه‌ای باشد که گوشی به سرعت ساخته شود نیز توجه می‌کند.

 

image

 

همچنین در مورد اینکه چرا در گوشی‌های سطح بالای سامسونگ قاب پشتی از پلاستیک است Lee اشاره کرده که قاب پشتی از جنس پلاستیک باعث می‌شود ضربه‌های فیزیکی که به گوشی وارد می‌شود بهتر گرفته شده و دوام گوشی بالاتر برود.

 

در ضمن آقای Lee اشاره کرده که درب پشتی گوشی که باز شود و باعث شود باتری قابل تعویض باشد بیشتر رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

 

اگر کمی واقع بین باشیم متوجه خواهیم سخنان Lee چندان بی ربط هم نیستند، حتماً به خاطر دارید که اپل برای تغییر جنس بدنه آیفون 5 از شیشه به آلومینیوم با چه مشکلاتی روبرو شد و باعث شد اپلی که همیشه به ساخت محصولات با کیفیت معروف بوده اعتبار خود را از دست بدهد.

 

امروزه کمترین شرکتی دیگر از آلومینیوم برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و ماده‌ای  که در ساخت بسیاری از محصولات به کار برده می‌شود یا پلاستیک است و یا نسخه مقاوم‌تر پلاستیک یعنی پلی کربنات.

 

شما در این مورد چه نظری دارید؟

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (144 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۴
سلام دوستان. من رو هیچ گوشی ای متعصب نیستم. ولی نظراتمو میخوام بگم. اپل گوشه خوبیه، محکمه، ولی قاب پشتش ضد خش نیست و نرم افزارش یخورده به روز نیست. کمبود داره. سامسونگ اس 4 سخت افزار و نرم افزارش معرکه ست. مرگ نداره. تو نرم افزار رو دستش نیومده! ولی قابش به محکمی اپل نمیرسه اچ تی سی رو قبول ندارم.البته از نظر ظاهری که اولویت اوله واسم. نوکیا: مثل پرسپولیس خورده به بحران. دوباره به اوج بر میگرده. از نظر کیفیت بدنه، من وجدانا" کیفیت رو دست قاب Nokia N900 ندیدم. خداوکیلی برید پلاستیک بدنه و در پشتشو ببینید، معرکست.اگه سامسونگم از این پلاستیک استفاده کنه، عالی میشه. سونی فقط میان قیمتاش خوبه. زیاد ارزش نداره. ال چی هم فقط به درد دخترا میخوره. بازم میگم، اینا نظرات شخصیه منه و بی احترامی به هیچکس نمیکنم و به نظراته همه اححترام میزارم.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
پلاستیک داریم تا پلاستیک. متاسفانه سامسونگ از انواع بسیار خوب برای گوشی هاش استفاده نمیکنه. اگر از پلاستیک مرغوب تری استفاده کنه مگه چقدر براش گرونتر در میاد تو هر گوشی؟ ده دلار؟ بیست دلار؟ تو یه گوشی چند صد دلاری که رقمی نمیشه یه نظر سنجی بذارن ببینن مردم چقدر از جنس بدنه گوشی هاش راضیند. تازه بعضی مدل هاش هم پراستیکش صیغلیه نوت 2 رو ببینید ازش عکس که میگیرند برق میزنه از بس صافه. بدنه سونی من هم پلاستیک پلی کربناته اما طوری ساخته شده که عمرا تو دست که بگیری احساس سر خوردن داشته باشه

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۸
aghaye mohtaram...deghat konid ke tabehal keifiate sakhte apple dar hich company dide nashode va dide nakhahad shod...tafavote mahsulate apple dar hadde mocrone vali samsung vaghean ye asbab bazi pelastiki misaze mide daste mardom....kasi ke 2 melion mide ye gushi be nazaretun jense badanash barash mohem nis?????darzemn az yad nabarin ke samsung ye motaghalebe....gushihaye ghablie samsung govah va shahedi bar in harf has...pas hichvaght companihayi mesle apple va sony ro ba samsung moghayese nakonid

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
یه مشت ادم عقده ای اینجا رو فرا گرفته مگه کارخونه سونی سامسونگ و اپل و ...... کارخونه باباتونه که این جوری هستین این نشون فرهنگ شماست یه خورده شعور خوبه به خدا

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۶
اخی بیچاره تو طرفداره اپل که وقتی ایفون5 امد ابروت رفت اینجوری عقده ای شدی...اخی یادته ابروی جابز رفت؟؟بدنه خشخشی رنگ پریده چطوره؟؟بدنه سامسونگ هر چی باشه شرف داره به بدنه اشغال اپل..خخخخخخخخ!!!ترکیدن هم مال اپل بود که میشه ازش به عنوان نارنجک دستی استفاده کرد.سونی و اچ تی سی هم اینقدر حقیر هستن ادم اسمشون رو نیاره بهتره