خانهاخبار
یک ویژگی جذاب در Galaxy S IV (گلکسی اس 4)

یک ویژگی جذاب در Galaxy S IV (گلکسی اس 4)

شایعات می‌گویند این گوشی به eye scrolling مجهز است
۱۳۹۱/۱۲/۱۵

بازهم اخبار و شایعات جدید از Galaxy S4، دیروز در خبری به شما گفتیم که تحلیلگر روسی که با گوشی گلکسی اس 4 کار کرده بود تاکید کرد که گلکسی اس 4 ویژگی‌های جدیدی دارد که مشتریان را قانع به خرید این گوشی کند.

 

به گزارش امروز نیویورک تایمز به نکته جالبی اشاره کرده و خبر داده که گلکسی اس 4 به ویژگی eye scrolling یا همان مرور صفحات با حرکت چشم و یا به عبارتی پیمایش چشم مجهز خواهد بود. بعد از ویژگی‌های جالبی مانند Smart Stay (همان روشن ماندن صفحه تا زمانی که به آن نگاه می‌کنید) که در گوشی گلکسی اس 3 شاهد آن بودیم اینبار نوبت به گلکسی اس 4 رسیده که با ویژگی‌های جذاب خود نظر همه را جلب کند.

 

image

 

احتمال اینکه این خبر درست باشد بسیار زیاد است اما برای اطمینان کامل فقط کافی است تا 24 اسفند صبر کنیم تا ببینیم این ویژگی جذاب در گلکسی اس 4 وجود خواهد داشت یا خیر؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (78 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
sony[+]htc[-]

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
fagat samsung jedan apple ro va har sherkatiro shekast dade

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
فقط سامسونگ باضمانت سام تل.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
من يك مقاله خوندم در مورد اين ويژگي..فقط ميتونم بهتون بگم دنيارو ميتركونه.خيلي عجيب هست.فوق العاده هست.دوستان تعصب رو كنار بگذاريد.فكر كنيد داريد به صفحه نمايش اس4 نگاه كنيد و با تكان داده چشم خودتون صفحه نمايش رو تغيير بديد.مثلا بريد بالاي صفحه!!!!!!!عجيب نيس؟؟؟؟خدايي ته نواوريس و تكنولوژي هست.سامسونگ جدا برند نواوري هست.براي همين هست بعد از ibm در جايگاه دوم نواوري جهان ايستاده

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۱
عزیزی که میگ ی ایفون5 و گلابی5 باید خدمتت بگم برو قدرت پردازندشو ببین که سامسونگ با اس3 به قدرت 1845 رسید ولی ایفون5 به قدرت 1601!!!گلابی5 له شد توسط سامسونگ