خانهاخبار
فروش فوق العاده آی‌پد به مدارس و دانشگاه‌ها

فروش فوق العاده آی‌پد به مدارس و دانشگاه‌ها

اپل تا کنون بیش از 8 میلیون آی‌پد به مراکز آموزشی فروخته است
۱۳۹۱/۱۲/۱۴

آی‌پد اپل یکی از بهترین محصولاتی است که در این سال‌های اخیر معرفی شد و دنیای فناوری را متحول کرد.

 

به گزارش هفته پیش اپل اعلام کرد که بیش از 1 میلیارد بار برنامه  iTunes U (برنامه‌ای مانند iBook، اما در آن تنها کتاب‌های آموزشی قرار دارند) توسط 1200 دانشگاه و 1200 مدرسه ابتدایی و متوسطه دانلود شده است. همچنین اپل تایید کرده است که بیش از 8 میلیون آی‌پد به مدارس و دیگر مراکز آموزشی فروخته است، همچنین بیش از 4.5 میلیون این آی‌پدهای فروخته شده به مدارس در آمریکا فروخته شده است.

 

image

 

به نظر می‌رسد که آی‌پد جایگاه خاصی نه تنها در میان دوستداران فناوری بلکه در بین تمام اقشار جوامع پیدا کرده است، شاید روزی برسد که دانش آموزان و دانشجویان دیگر نیازی به خرید کتاب‌های کاغذی نداشته باشند و تنها با یک تبلت تمام نیازهای خود را بتوانند برطرف کنند.

 

منبع: Techrunch

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
daviditnet یک تازه به دوران رسیدس که تو یک داهات داره زندگی میکنه و آی شیپ هست...خیلی سوختن داشت اس3 ایفون5 رو شکست داد؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
بچه ها جواب daviditnet رو ندید یک ادم بیسسواد عقب افتادس که هیچی حالیش نیس.از بس سامسونگ شکستش داده بهش خیلی فشار امده...مرگ بر اپلی که تو ازش طرفدای میکنی.خوشم میاد دوستمون خوب جوابت رو داد و حالتو گرفت!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
شمایی که تعمیرکار هستی برو یکم با سامسونگ کار کن بعد بیا از اپل تعریف کن.اپل همیشه در برابر سامسونگ یک شکست خورده بوده.هیچی نداره اپل.سامسونگ نواورترین برند دنیا هست.همون گوشی هایی که باز میکنی توش همه ساخت سامسونگ هست.اون ایفون4 اشغال که از گلکسی اس شکست خورد 80درصد ساختش توسط سامسونگ بوده.اون ایپد با اون صفحه نمایشش ساخت سامسونگ بوده.اصلا سامسونگ رو نباید با اپل مقایسه کرد.بهترین طراحی رو هم سامسونگ با اس3 داشت.نه نوکیای اشغال پاره اجر!!!!!!!!!!!!!ببین دنیا دنیا فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
طرفدارای اپل خیلی عقده ای هستن.اسم اپل ارزشش خیلی کمتر هست از برند بزرگ سامسونگ.گلکسی اس 3 با اپدید 4.1.2 فرمانرواییشو به تمام موبایلهای دنیا ثابت کرده "یه سرمه ایشو دارم نگاهش میکنم جیگرم حالی به حالی میشه ،اس4 بیاد دلم واسش قش میکنه ' اگه شده شرایطی بخرید باهاش زندگی کنید،امپراطور هلاک نام ونشونتم.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
متاسفم برای طرفدارای اپل که دارن به خاطر اپل که به ایران و مسلمانان توهین کرد ازش طرفداری میکنند.طرفدارای اپل یه عده عقده ای هستن باور کنید که برای جبران کمبوداشون میان اینجوری این کامنتارو میذارن..خیلی طرفدارای اپل بی غیرت هستن که اپل میاد به کشورتون توهین میکنه باز ازش طرفداری میکنید