خانهاخبار
تمام گوشی‌های معرفی شده در MWC 2013

تمام گوشی‌های معرفی شده در MWC 2013

در این خبر تمام گوشی‌هایی که در نمایشگاه MWC2013 معرفی شدند را مشاهده کنید.
۱۳۹۱/۱۲/۱۲

نمایشگاه بارسلون 2013 نیز تمام شد و در این نمایشگاه شاهد معرفی گوشی‌های زیادی بودیم که ما سعی کردیم تمام آنچه در اینت نمایشگاه رخ داد را برای شما پوشش خبری بدهیم. اما برای اینکه یک خلاصه از این نمایشگاه داشته باشیم و بتوانید مشاهده نمایید در این نمایشگاه چه رخدادهایی اتفاق افتاد تصمیم گرفتیم تا تمام گوشی‌هایی که در این نمایشگاه معرفی شدند برای شما در این خبر قرار دهیم.

 

1 -  ال جی Optimus G Pro: یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با کیفیت 1920×1090 پیکسل و تراکم پیکسلی 400 پیکسل در اینچ.

 

image

 

2- لومیا 720: یک گوشی با طراحی شبیه به خانواده لومیا، پشتیبانی از حافظه خارجی تا 64 گیگابایت، 8 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 6.7 مگاپیکسلی.

 

image

 

3 – آلکاتل One Touch Fire: اولین گوشی با سیستم عامل فایرفاکس، پردازنده 1 گیگاهرتزی، دوربین 3.2 مگاپیکسلی و پشتیبانی از حافظه خارجی.

 

image

 

4 – Acer Liquid E1: گوشی با صفحه نمایش 4.5 اینچی، اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای و اسپیکرهای قدرتمند.

 

image

 

 

5 – هوآوی Ascend P2: گوشی با صفحه نمایش 4.7 اینچی و کیفیت 720p اچ دی و تراکم پیکسلی 315 پیکسل در اینچ، اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای، پردازنده 4 هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 13 مگاپیکسلی.

 

image

 

6 – آلکاتل One Touch Scribe Easy: گوشی مجهز به یک قلم و یک کاور آهنربایی

 

image

 

7 – ال جی Optimus F5: صفحه نمایش 4.3 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی، حافظه داخلی 8 گیگابایت و سیستم عامل 4.1.1 آبنبات ژله‌ای.

 

image

 

8 – ال جی Optimus F7: صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزی، اندروید 4.1.1 آبنبات ژله‌ای، دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 2540 میلی آمپری.

 

image

 

9 – ZTE Grand Memo: یک گوشی با صفحه نمایش بسیار یزرگ، صفحه نمایش 5.7 اینچی، اندروید 4.1.2، دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 1 مگاپیکسلی.

 

image

 

10 – Geeksphone Peak: یک گوشی مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی،ردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی، سیستم عامل فایرفاکس، دوربین 8 مگاپیکسلی، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی.

 

image

 

11 – آلکاتل One Touch Idol X: صفحه نمایش 5 اینچی، اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای، دوربین 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از حافظه خارجی، در مدل دو سیم کارته از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است.

 

image

 

 

12 – نوکیا لومیا 520: این گوشی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قایبلیت ضبط ویدئویی 720p مجهز است، حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است. دوربین این گوشی به فلاش مجهز نیست.

 

image

 

13 – ZTE Open: یک گوشی دیگر از ZTE که مجهز به سیستم عامل فایرفاکس است، این گوشی صفحه نمایشی با کیفیت 480×320 پیکسل دارد و دوربین در نظر گرفته شده برای آن یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی است.

 

image

 

14 – Alcatel One Touch Snap: این گوشی به یک پردازنده چهارهسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز مجهز است، صفحه نمایش گوشی به اندازه 4.5 اینچ است، رم گوشی 1 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 4 گیگابایت است. سیستم عامل آن اندروید 4.2 آبنبات ژله‌ای است.

 

image

 

15 – Alcatel One Touch Snap LTE: این گوشی همان مشخصات گوشی قبلی را دارد با این تفاوت که پردازنده آن دو هسته‌ای و  1.4 گیگاهرتزی است.

 

image

 

16 – NEC Medias W N-05E: این گوشی به دو صفحه نمایش مجهز است. می‌توان دو صفحه نمایش این گوشی را به یک صفحه نمایش 5.6 اینچی تبدیل کرد و به جای یک گوشی یک تبلت در اختیار داشت.

 

image

 

17 – Acer Liquid Z2: یک گوشی با پردازنده تک هسته‌ای و دوربین 3 مگاپیکسلی، اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای است همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را نیز دارد.

 

image

 

18 – Alcatel One Touch Star:  گوشی با یک صفحه نمایش 4 اینچی آمولد، اندروید آبنبات ژله‌ای، دوربین 5 مگاپیکسلی و رنگ‌های متنوع بدنه.

 

image

 

19 – LG L7II، L5II و L3II: نسل دوم خانواده L، گوشی‌هایی مجهز به اندروید آبنبات ژله‌ای. L7II که بهترین گوشی این سری به حساب می‌آید به صفحه نمایش 4.2 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1 گیگاهرتز مجهز است. L5II به صفحه نمایش 4 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده تک هسته‌ای با سرعت 1 گیگاهرتز مجهز است و در آخر L3II به یک صفحه نمایش 3.2 اینچی و دوربین 5 مگاپیکسلی با یک پردازنده 1 گیگاهرتزی مجهز است.

 

image

 

20 – نوکیا 301: یک گوشی ساده از نوکیا با صفحه نمایش 2.4 اینچی با کیفیت QVGA و 320×240 پیکسل، دوربین 3.2 مگاپیکسلی بدون فلاش، حافظه داخلی 256 مگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت.

 

image

 

21 – نوکیا 105: گوشی ساده‌ای دیگر از نوکیا برای بازارهای چین، اندونزی، هند و نیجریه، تمرکز تولید این گوشی بر عمر زیاد باتری باتری آن بوده است، این گوشی یک صفحه نمایش 1.5 اینچی دارد و دوربینی در آن قرار نگرفته است. این گوشی به چراغ قوه، رادیو، برنامه آلارم و یادآور نیز مجهز است.

 

image

 

22 – Fujitsu’s Stylistic S01: یک گوشی محهز به اندروید سیستم عامل بستنی حصیری اما تمام برنامه‌های مورد نیاز شما در آن نصب شده است.

 

image

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۹
سلام رضا هستم تعمیرکار موبایل .شاید نوکیا در حال حاضر ابر قدرت و اولین بنچ مارک دنیا نباشه ولی!!!!!خدای به کارگیری از امکانات هوشمند در سیستم عامل های میگو و ویندوز8و7 هست و به تازگی که گوشی اندروید هم تولید کرده با کمی صبر کاربران نوکیا همه رو در گوشی های اسمارت فون اندرویدی شگفت زده خواهد کرد و در آینده ای نه چندان دور میبینیم که نوکیا با قول ها چه در نرم افزار و چه در سخت افزار رقابت تنگاتنگ به راه می اندازد.من که آینده ی روشن تری رو براش می بینم تا سامسونگ ،که حالم از ضاهر گوشیای نمره اولش به هم می خوره.هم نرم افزار هم سخت افزار و به خصوص با دوام کمی که مدل هاش داراست فک نمی کنم در آینده ی نه چندان دور بتونه با نوکیا رقابت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۲
اکسپریا غول جدید موبایل تا 2 سال دیگه اپل سامسونگباید بوق بزنند

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
زنده باد HTCازهمه بهتره

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۶
zende bad Alcatel.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۴
هرکی طرفدار سامسونگه فقط امتیاز مثبت بده،)(