خانهاخبار
سونی گوشی مجهز به سیستم عامل فایرفاکس می‌سازد

سونی گوشی مجهز به سیستم عامل فایرفاکس می‌سازد

سونی هم به جمع هواداران فایرفاکس پیوست.
۱۳۹۱/۱۲/۸

دیروز موزیلا سیستم عامل جدید خود که به نوعی رقیبی برای سیستم عامل‌های مطرح دنیا به حساب می‌آید را معرفی کرد و دو گوشی آلکاتل و ZTE نیز با این سیستم عامل معرفی شدند.

 

به گزارش سونی نیز امروز اعلام کرد که در سال 2014 یک گوشی با سیستم عامل فایرفاکس ارائه خواهد کرد. این خبر را جانشین مدیر سونی اعلام و تایید کرده است که مهندسان سونی با همکاری فایرفاکس موبایل و HTML5 در حال آماده سازی تکنولوژی هستند که یک تخول را به همگان نشان دهد.

 

image

 

این خبر یک اتفاق خوب برای شرکت موزیلا است، زیرا اضافه شدن نام کمپانی بزرگی چون سونی به نام‌هایی مانند هوآوی، ال جی و آلکاتل برای این کمپانی یک پیروزی بزرگ به حساب می‌آید و شاید این نام‌های بزرگ بتوانند سامسونگ را نیز متقاعد کنند تا از این سیستم عامل در گوشی‌های خود استفاده کند که اگر این اتفاق رخ دهد، کار سیستم عامل‌های دیگر به خصوص اندروید بسیار سخت خواهد شد.

 

نظر شما چیست، آیا فایرفاکس بلایی را که بر سر اینترنت اکسپلورر آورد اینبار می‌تواند بر سر اندروید بیاورد؟

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۹
سلام بیاین تا بهتون قول بدم ببخشیدا ولی باید بگم:مردم کشور ما ندیدپدیدن وگرنه مگه اندروید چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ من خوب فایرفاکس رو نمی شناسم ولی میدونم از گوشی های اندرویدی هم خیلی بهتر پیدا می شه که نیازی نیس من بگم خودتون بهتر می دونید ای کاش کمی با تدبر بیشتر قضاوت کنیم البته بگم گوشی سلیقه ای و هرکس باید باتوجه ب نیازش خریداری کنه نه صرفا جهت پز دادن بازم ب همه احترام میذارم ولی...................

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
اگه نوکیا هم از سیستم عامل های جدید استفاده کنه خیلی بهتر میشه چون واقعا نوکیا خیلی امکانات داره و داره خودشو نابود میکنه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
عجب پدر سوخته ای این ذوالفقاری

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
اگه یک چند تا شرکت دیگه هم بهش بپیوندند رقابت خیلی تنگاتنگ میشه.عالی میشه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
خب خیلی خوبه اگر تنوع سیستم عاملها زیاد بشه ، رقابت بیشتر و کیفیت هم مطمئنا بهتر میشه چون الان اگه کسی بخواد گوشی بگیره یا مجبوره آندروید باشه یا ویندوز یا اپل که چون ویندوز فون زیاد چنگی به دل نمیزنه و اپل هم تنوع طرح نداره فقط میمونه آندروید! ولی با این اوصاف که دارن سیستم عامل های جدید اضافه میشن خوب مسلما حق انتخاب بیشتر میشه!