خانهاخبار
آخرین و موثق ترین شایعات در مورد گلکسی اس 4

آخرین و موثق ترین شایعات در مورد گلکسی اس 4

۱۳۹۱/۱۲/۶

شاید بتوان گلکسی اس 4 را بزرگترین اتفاق امسال در دنیای موبایل دانست، زیرا این گوشی نسل چهارم یکی از سری‌های بسیار محبوب و پرفروش جهان یعنی سری گلکسی خواهد بود. بنابراین زیاد دور از انتظار نیست که شایعات و گمانه زنی‌ها در مورد این گوشی بسیار زیاد شود.

 

به گزارش وبسایت Sammobile که یکی از معتبرترین وبسایت‌های مربوط به شایعات سامسونگ است از سوی یکی از منابع داخلی خود در سامسونگ اطلاعات گلکسی اس 4 را فاش کرده است.

 

بیشترین این مشخصات را در شایعات گذشته این گوشی با هم دیدیم و شنیدیم، اما به نوعی می‌توان گفت اینبار این شایعات از قوت زیادی برخوردارند.

 

منبع Sammobile می‌گوید که گوشی دارای مشخصات زیر است:

 

  • صفحه نمایش 4.99 اینچی Full HD
  • پردازنده 1.9 گیگاهرتزی
  • حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایت
  • دوربین 13 مگاپیکسلی
  • اندازه 140.1 x 71.8 x 7.7 میلیمتر
  • وزن 138 گرم
  • بدنه پلاستیکی و اطراف آلومینیومی
  • باتری قابل تعویض
  • در دو رنگ مشکی و سفید

 

image

 

به هرحال تا روز معرفی این گوشی که احتمال خیلی قوی در روز 24 اسفند خواهد بود نمی‌توان به طور قطعی نظری در مورد این مشخصات داد، اما به نظر نمی‌رسد گلکسی اس 4 چیزی فراتر از این مشخصات باشد مگر اینکه سامسونگ مانند ویژگی‌هایی که در گلکسی اس 3 رو کرد در این گوشی نیز ویژگی‌های جدیدی را ارائه کند.

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (85 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
در جواب دوستان باید بگم ان8 که همون ان هنگ هست شرم اور ترین گوشی جهان هست و اصلا در حد گلکسی ace هم نیس!!!طرفدارای نوکیا اینقدر خودتون رو سبک نکنید.کی شمارو به حساب میاره!!!چرا این طرفدارای اچ تی سی اینقدر حسودی میکنند به ابر برند جهان سامسونگ؟؟؟اهان چون کم اوردید؟؟چون برندتون در حد برندای اشغال ساز چینی هست؟؟اصلا اچ تی سی رو نمیشه رو گوشی هاش اسم اسباب بازی رو گذاشت.اسباب بازی شرف داره به اجاق گاز های اچ تی سی با گوشی های مسخرش!!!سامسونگ اون زمانی که بود اپل و اچ تی سی هنوز به دنیا نیمده بودن.سامسونگ همیشه جز برترین ها بوده.اچ تی سی هم جز اشغال ترین ها:))اصلا برندی نیس که در رده سامسونگ باشه که بشه باش مقایسه کرد!!!پس خودتون رو کوچیک نکنید.اچ تی سی تایوانی=اشغال ساز مونتاژ کار بیکیفیت داغ کن هیتر:))

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
برای‏ ‏دوستی‏ ‏که‏ ‏نوشته‏ ‏بود‏ ‏galaxy s1بهترین‏ ‏اسمارت‏ ‏فون‏ ‏2010بود‏ ‏باید‏ ‏بگم‏ ‏که‏ ‏اون‏ ‏سال‏ ‏برترین‏ ‏و‏ ‏پرفروش‏ ‏ترین‏‏ ‏گوشیnokia N8انتخاب‏ ‏شد ‏با‏ ‏تشکر‏ ‏از‏ ‏جی‏ ‏اس‏ ‏ام ‏

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۷
سامسونگیا چرا خودتو اینقدر میکشین و این همه نظر هایه طولانی میدین همه میدونن سامسونگ از اول جزو ضعیف ترین ها بوده و هست!!! حیف نیس سامسونگو با بگیه ی برند ها مقایسه کرد؟؟!!!!!! سامسونگ پلاستیکی=اسباب بازی

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۷
همه سری گوشی های محبوب و بی نظیر Galaxy رو با صفحه AMOLED و چیب Exynos که مال خود شرکت سامسونگ هست میشناسن و به نظر من یکی از عوامل موفقیت Galaxyها همین دو تکنولوژی شرکت سامسونگ بوده و هست...اما اخیرا شایعاتی که زیاد هم شایعه نیستن و تقریبا تایید شده هستن میگن که به دلیل یه سری مشکل سامسونگ مجبور شده از چیپ Qualcomm Snapdragon 600 به جای Exynos 5 octa (به دلیل گرمای زیاد-حالا اگه 800 بود یه چیزی) و صفحه LCD3 SoLux به جای AMOLED (به دلیل اینکه تولید صفحه Full HD AMOLED بسیار کار سختی هست) استفاده کنه...حالا با این تفاسیر S IV چه فرقی با گوشیای دیگه داره (200MHz بیشتر از htc One) و اون اقتدار S III رو میتونیم در S IV هم ببینیم!؟ نظر شما چیه؟(لطفا بدون حاشیه پردازی و تعصب،من خودمم طرفدار سامسونگ هستم)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۷
به نظر من سامسونگ داره یه کم زود s4رو میده بیرون چون به جز صفحه وcpu تغییر خاصی ندارد حتی همون اندروید 4.1.2 .زیاد پیشرفت نیست کاش یه کم وزنشو کم می کردن البته همه اینا احتمالیه ولی به نظر من همین باشه چون htc one هم همین جوری شد بالاخره باید منتظر بود.ولی به نظر من کندبودن اندروید از نقص سیستم عامله که باید بازنگری بشه. موفق باشید