خانهاخبار
میزان اعتماد کاربران به گوشی‌هایشان و نقاط مثبت و منفی هر کدام از گوشی‌ها چیست؟

میزان اعتماد کاربران به گوشی‌هایشان و نقاط مثبت و منفی هر کدام از گوشی‌ها چیست؟

کدام گوشی‌ها بیشترین شکایت را در بین کاربران داشتند؟
۱۳۹۱/۱۲/۵

سایت FixYa یک سایت آنلاین برای پشتیبانی در زمینه فناوری است که مصرف کنندگان و افراد حرفه‌ای به آن مراجعه می‌کنند و با کمک یکدیگر سعی در برطرف کردن مشکلاتی که برای دیوایس‌هایشان پیدا شده می‌کنند. به همین خاطر این کمپانی یکی از بهترین مرجع‌ها برای این است که بفهمیم کدام دیوایس‌ها بیشترین مشکلات را دارند و این مشکلات در چه رمینه‌هایی هستند.

 

به گزارش این کمپانی آماری را منتشر کرده که نشان می‌دهد کدام گوشی‌ها کمترین شکایت را داشتند و هر کدام از گوشی‌ها بیشتر از چه نظر دارندگان خود را آزار می‌دهند. در این گزارش آمده که گوشی آیفون شرکت اپل کمترین شکایت را داشته و دارندگان آن بیشترین اعتماد را به این گوشی دارند آمار می‌گوید که این اعتماد 300 درصد بیشتر از اعتماد کاربران سامسونگ به گوشی‌های خودشان است.

 

image

 

image

 

 

اما هر کدام از گوشی‌ها به چه علت بیشترین اعتراض را در پی داشتند؟

 

بنابر این گزارش، کاریران آیفون بیشتر از عمر باتری گوشی‌های خود شکایت داشتند و بیشترین اعتراض در مورد گوشی‌های سامسونگ مربوط به میکروفون گوشی‌ها می‌شده که این مشکل  40 درصد اعتراضات را به خود اختصاص داده است.

 

image

 

image

 

 

 

اما رتبه بعدی از نظر اعتماد کاربران مربوط به گوشی‌های نوکیا بوده که اعتماد کاربران آیفون 500 درصد بیشتر از کاربران گوشی‌های نوکیا است. بیشترین اعتراض در مورد گوشی‌های نوکیا نیز به کندی در صفحه نمایش مربوط می‌شود.

 

اما در انتهای لیست موتورولا قرار دارد که اعتماد کاربران اپل 2600 درصد بیشتر از این کمپانی است و مشکلاتی از جمله مشکل در صفحه نمایش بیشترین اعتراض را برای گوشی‌های موتورولا به همراه داشته است.

 

علاوه بر این در گزارش ویژگی‌های مثبت و منفی برای هر کمپانی به طور جداگانه نیز آمده، به طور مثال اپل برای داشتن رابط کاربری بسیار ساده خود تحسین شده در حالی که برای کاستی‌هایی که در سفارشی سازی در سیستم عامل خود دارد مورد سرزنش است.

 

جنبه‌های مثبت موتورولا عمر طولانی باتری و کیفیت خوب ساخت آن است در حالی که مشکلات دوربین و صفحه نمایش آن نقاط منفی به حساب می‌آیند.

 

سامسونگ برای عمر باتری خوب و صفحه نمایش بسیار عالی گوشی‌هایش قابل ستایش شناخته شده در حالی که برای مشکلات در قسمت میکروفون گوشی‌هایش قابل سرزنش است.

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
در تایید حرفای دوست عزیزم (9:12:59) اینم اضافه کنم که اگه این نظرسنجی مربوط به امسال بود قطعا سامسونگ شرایط بهتری داشت و شایدم اول میشد. چون سامسونگ تو این یکی دو سال تونست ابرقدرت گوشیهای جهان بشه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
این مقایسه خیلی مسخره ای بود چون سامسونگ و نوکیا همه جو گوشی میزنند.از گوشی ارزون تا گرون!!ولی اگه این مقایسه رو فقط رو گوشی های مدل بالا میذاشتن ایفون اخر میشد از بس گوشی هاش مشکل دارن.برای مثال ایفون5 10تا مشکل داره از بدنه بیکیفیت و خشخشی رنگ پریده بگیر تا نقشه و درز نور از بدنه و مشکل باطری و وای فای و....!!!!!!!!خیلی طرفدارای اپل خنده دارن!!3000ریال؟باشه تو راس میگی:))

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
طرفدارای اپل رو میبینید؟؟طف هنوز سواد نداره درست بنویسه داره گلابی گلابی میکنه..کوچولو ترفدار نه!!!طرفدار درسته!!!یه عده بچه که اصلا نمیدونن گوشی چی هست دارن از اپل طرفداری میکنند.تا خبری میاد میریزن مثل عقده ای ها و اپل اپل میکنند و فقطم منفی میخورن

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
ما با نوکیا و اون رینگ تون مخصوصش بزرگ شدیم

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۵
اینجاس که کیفیت وبرتری اپل از همه نظر نسبت به بقیه ی گوشی ها مشخص میشه