خانهاخبار
عکسی مفهومی از ساعت اپل یا همان iWatch

عکسی مفهومی از ساعت اپل یا همان iWatch

آیا این ساعت به زودی ارائه می‌شود؟ آیا شاهد تحول در دنیای ساعت‌ها هستیم؟
۱۳۹۱/۱۲/۱

جدیدا اخباری از یک محصول جدید از اپل که یک ساعت مچی هوشمند با نام iWatch است زیاد شنیده می‌شود گرچه اپل در این مورد هیچ اظهار نظری نمی‌کند اما این دلیل نمی‌شود که طرفداران دنیای فناوری و مخصوصا اپل در این باره گمانه زنی نکنند.

 

به گزارش امروز وبسایت Guardian یک عکس مفهومی بسیار زیبا از این ساعت منتشر کرده است. شایعات می‌گویند که این ساعت به صفحه نمایش رتینا مجهز است، همچنین این ساعت یک اسپیکر، جک 3.5 میلیمتری هدفون، دوربین جلو برای مکالمه فیس تایم نیز دارد.

 

در این طرح مفهومی سیستم عامل iOS به صورت کامل بر روی این ساعت قرار گرفته شده است و همچنین دکمه سخت افزاری معروف اپل به همراه پشتیبانی از سیری نیز بر روی این ساعت طراحی شده است. همچنین گفته می‌شود که این ساعت به صفحه نمایش انعطاف پذیر و سیستم اینتل، با مصرف پایین باتری، نیز مجهز است.

 

image

 

نظر شما چیست؟ آیا به زودی شاهد یک ساعت زیبا از اپل خواهیم بود؟ آیا اپل همانطور که در تمام عرصه‌هایی که قدم گذاشته و آن عرصه را متحول کرده با قدم گذاشتن در دنیای ساعت‌ها نیز می‌تواند ساعت‌ها را نیز متحول کند؟

 

منبع: guardian

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۸
faghat apple samsong bere lavazem khonegisho dorost kone.hamin monde goshi bede daste mardom.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۳
واقعا برای بعضی ها متاسفم که هنوز بزرگ نشدن تا بتونن خوبو از بد تشخیص بدن و بخوان نظر بدن و بگن سامسونگ بهتر از اپل

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
عالیه البته همچین چیزی رو سونی بیشتر از یک سال پیش تولید کرد و الان تقریبا یک سال است که بفروش میرسد. با این تفاوت که روش اندروید هست . اسمش هم Smart Watch که قبلا بهش میگفتند Live View . ظاهری بسیار زیبا داره با صفحه OLED مولتی تاچ و میتونه به هر گوشی اندرویدی متصل بشه و تا 10 متر هم برد داره و بدرد کسانی میخوره که نمیتونند دائما گوشی اندرویدی شون رو با خود حمل کنند یا معمولا تماس هایشون رو از دست میدن مخصوصا در این شرایط که هر روز گوشی ها بزرگتر میشن. امیدوارم اپل و گوگل هم موفق باشن.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
عالیه بلکه سامسونگ یاد بگیره دست از این گوشیای پلاستیکی و بی کیفیتش برداره.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
طرفدارای اپل جدا یک عده عقده ای تازه به دوران.رسیده هستن.متاسفم برای شما