تست همراه اول

سرویس خبر
30 بهمن 1391 ساعت 17:01
17 نظر

 

مصاحبه اختصاصی جی اس ام با مسئولان خاورمیانه سامسونگ در دبی

مصاحبه با رییس منطقه‌ای سرمایه گذاری بازرگانی سامسونگ

در حاشیه نمایشگاه و نشست معرفی محصولات جدید سامسونگ در خاورمیانه و شمال افریقا، دقایقی با عدی الطائی، رییس بخش سرمایه گذاری تجارت سامسونگ در خاورمیانه مصاحبه کردیم. 

او در پاسخ به سوال درباره نحوه تعامل این کمپانی با کاربران عمومی گفت: سوال شما درباره این است که سامسونگ چگونه می‌تواند علاوه بر ارتباط برقرار کردن با افراد متخصص، محصولات، تکنولوژی‌ها و خدمات خود را به عموم مردم نیز معرفی کند و آنها را با این تکنولوژی‌ها آشنا کند. در پاسخ باید بگویم، سامسونگ تلاش می‌کند در همه جای زندگی مردم حضور داشته باشد. شما وارد هر خانه‌ای می شوید می‌توانید در بخش‌های مختلف آن، یکی از محصولات سامسونگ را ببینید و بنابراین تلاش ما این است که در ابتدا، تمامی محصولاتمان با یکدیگر در تماس باشند.  

اینکه بتوانیم محصولاتی یکپارچه تولید کنیم که با هم در تماس باشند، باعث می‌شود همه مردم با تکنولوژی‌های ما آشنا شوند و بتوانند از همه آنها استفاده کنند. به عنوان مثال آنها می‌توانند از طریق موبایل سامسونگ خود، دستور دهند که لباس هایشان در ماشین‌های لباسشویی ما شسته شود. یا اگر موبایل خود را روی سری جدید پرینترهای ما بگذارند، بدون نیاز به هیچ اتصال و دردسری می توانند عکس‌های خود را چاپ کنند. تمامی این امکانات و در واقع خلق سیستمی یکپارچه بین محصولات، به ما این امکان را می‌دهد که علاوه بر اینکه کاربران تخصصی‌مان را از محصولاتمان راضی نگه می‌داریم، بتوانیم با مشتریانی که از تکنولوژی به صورت عمومی استفاده می‌کنند ارتباط برقرار کنیم. 

رییس منطقه‌ای سرمایه کذاری بازرگانی سامسونگ در خاورمیانه افزود: ما تصور می‌کنیم، کلید موفقتیمان این است که همه چیز داریم و تلاش می‌کنیم هر روز، تک تک محصولاتمان را با یکدیگر مرتبط سازیم تا کاربران و خریدارانمان بتوانند از همه امکانات فناوری ها به راحتی استفاده کنند.

 

مصاحبه با رییس کل دفتر بازاریابی سامسونگ

پیرو مصاحبه قبلی، دقایقی با عبدو شلالا، رییس کل بازاریابی سامسونگ در خاورمیانه مصاحبه کردیم. 

در این مصاحبه از او پرسیدیم: سامسونگ هر ماه یک گوشی جدید به بازار معرفی می‌کند و این تصور را در ذهن کاربران ایجاد می‌کند که گوشی‌هایی که دارند، به سرعت از دور خارج می‌شود و پشتیبانی و به روز رسانی‌های جدید فقط از محصولات جدید انجام می‌شود. آیا این تفکر درستی است؟ کمی درباره سیاست‌های سامسونگ و به خصوص بخش موبایل در این باره توضیح دهید.

شلالا در پاسخ به این سوال خبرنگار گفت: پشتیبانی از تک تک محصولاتی که در سامسونگ تولید می‌شود یکی از اصلی ترین برنامه‌های ماست و ما متعهدیم همواره در کنار کاربران باشیم و محصولاتمان را به لحاظ نرم افزاری وسخت افزاری پشتیبانی کنیم. البته من به صورت مستقیم نمی‌توانم درباره سامسونگ موبایل اظهار نظر کنم و مسئولین مربوط به آن دقیق‌تر می‌توانند درباره سیاست‌های تولید و ارائه موبایل صحبت کنند. اما می‌دانم که سامسونگ همواره از محصولاتش پشتیبانی می‌کند و این یکی از اصلی‌ترین اهداف و وظایفی است که ما در مقابل مشتریانمان داریم. ما در هنگام فروش و پس از آن، در کنار مشتریان هستیم و احساس می‌کنیم این مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال، ما برای اندروید، برنامه‌های مدونی داریم که بتوانیم به لحاظ نرم افزاری، به روز باشیم و همه دارندگان دستگاه‌های ما از این پشتیبانی برخوردارند. این اتفاق درباره سایر محصولات ما نیز افتاده است و یکی از دلایل محبوبیت ما در میان مشتریان این است که می‌دانند از پشتیبانی مناسبی برخوردارند.

 



  30 بهمن 1391
17 نظر
3.76
  63 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری