خانهاخبار
مصاحبه اختصاصی جی اس ام با مسئولان خاورمیانه سامسونگ در دبی

مصاحبه اختصاصی جی اس ام با مسئولان خاورمیانه سامسونگ در دبی

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

مصاحبه با رییس منطقه‌ای سرمایه گذاری بازرگانی سامسونگ

 

در حاشیه نمایشگاه و نشست معرفی محصولات جدید سامسونگ در خاورمیانه و شمال افریقا، دقایقی با عدی الطائی، رییس بخش سرمایه گذاری تجارت سامسونگ در خاورمیانه مصاحبه کردیم. 

 

او در پاسخ به سوال درباره نحوه تعامل این کمپانی با کاربران عمومی گفت: سوال شما درباره این است که سامسونگ چگونه می‌تواند علاوه بر ارتباط برقرار کردن با افراد متخصص، محصولات، تکنولوژی‌ها و خدمات خود را به عموم مردم نیز معرفی کند و آنها را با این تکنولوژی‌ها آشنا کند. در پاسخ باید بگویم، سامسونگ تلاش می‌کند در همه جای زندگی مردم حضور داشته باشد. شما وارد هر خانه‌ای می شوید می‌توانید در بخش‌های مختلف آن، یکی از محصولات سامسونگ را ببینید و بنابراین تلاش ما این است که در ابتدا، تمامی محصولاتمان با یکدیگر در تماس باشند.  

 

image

 

اینکه بتوانیم محصولاتی یکپارچه تولید کنیم که با هم در تماس باشند، باعث می‌شود همه مردم با تکنولوژی‌های ما آشنا شوند و بتوانند از همه آنها استفاده کنند. به عنوان مثال آنها می‌توانند از طریق موبایل سامسونگ خود، دستور دهند که لباس هایشان در ماشین‌های لباسشویی ما شسته شود. یا اگر موبایل خود را روی سری جدید پرینترهای ما بگذارند، بدون نیاز به هیچ اتصال و دردسری می توانند عکس‌های خود را چاپ کنند. تمامی این امکانات و در واقع خلق سیستمی یکپارچه بین محصولات، به ما این امکان را می‌دهد که علاوه بر اینکه کاربران تخصصی‌مان را از محصولاتمان راضی نگه می‌داریم، بتوانیم با مشتریانی که از تکنولوژی به صورت عمومی استفاده می‌کنند ارتباط برقرار کنیم. 

 

image

 

رییس منطقه‌ای سرمایه کذاری بازرگانی سامسونگ در خاورمیانه افزود: ما تصور می‌کنیم، کلید موفقتیمان این است که همه چیز داریم و تلاش می‌کنیم هر روز، تک تک محصولاتمان را با یکدیگر مرتبط سازیم تا کاربران و خریدارانمان بتوانند از همه امکانات فناوری ها به راحتی استفاده کنند.

 

 

مصاحبه با رییس کل دفتر بازاریابی سامسونگ

 

پیرو مصاحبه قبلی، دقایقی با عبدو شلالا، رییس کل بازاریابی سامسونگ در خاورمیانه مصاحبه کردیم. 

در این مصاحبه از او پرسیدیم: سامسونگ هر ماه یک گوشی جدید به بازار معرفی می‌کند و این تصور را در ذهن کاربران ایجاد می‌کند که گوشی‌هایی که دارند، به سرعت از دور خارج می‌شود و پشتیبانی و به روز رسانی‌های جدید فقط از محصولات جدید انجام می‌شود. آیا این تفکر درستی است؟ کمی درباره سیاست‌های سامسونگ و به خصوص بخش موبایل در این باره توضیح دهید.

 

image

 

شلالا در پاسخ به این سوال خبرنگار گفت: پشتیبانی از تک تک محصولاتی که در سامسونگ تولید می‌شود یکی از اصلی ترین برنامه‌های ماست و ما متعهدیم همواره در کنار کاربران باشیم و محصولاتمان را به لحاظ نرم افزاری وسخت افزاری پشتیبانی کنیم. البته من به صورت مستقیم نمی‌توانم درباره سامسونگ موبایل اظهار نظر کنم و مسئولین مربوط به آن دقیق‌تر می‌توانند درباره سیاست‌های تولید و ارائه موبایل صحبت کنند. اما می‌دانم که سامسونگ همواره از محصولاتش پشتیبانی می‌کند و این یکی از اصلی‌ترین اهداف و وظایفی است که ما در مقابل مشتریانمان داریم. ما در هنگام فروش و پس از آن، در کنار مشتریان هستیم و احساس می‌کنیم این مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال، ما برای اندروید، برنامه‌های مدونی داریم که بتوانیم به لحاظ نرم افزاری، به روز باشیم و همه دارندگان دستگاه‌های ما از این پشتیبانی برخوردارند. این اتفاق درباره سایر محصولات ما نیز افتاده است و یکی از دلایل محبوبیت ما در میان مشتریان این است که می‌دانند از پشتیبانی مناسبی برخوردارند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
مگه توي كپي برداري پيش تاز باشه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
HTC m7 به وسیله اس4 ننابود میشه.من که اس3 دارم خداییش هیچ گوشی هنوز ندیدم بزنه رو دستش

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
سامسونگ یه شرکت معمولی نیست امروز سامسونگ تبدیل به یه مولتی برند شده زنده باد سامسونگ.پرچم سامسونگ همیشه بالاست.واقعا عجب پیشرفتی کرده این کمپانی یا بهتر بگم غول :) سامسونگ دست نیافتنی شده.افرین به سامسونگ.دوست داریم.افرین به سامسونگ که همیشه پیشتازه نواوری در جهان هست!!من برای برندای دیگه جدا نگرانم.چون با این سرعت پیشرفتی که سامسونگ داره پیش میره همین الانشم برندای دیگه به گرده پاش نمیرسن.ببین چند سال دیگه چه شود!!!سامسونگ اروم تر برو.به برندای دیگه هم رحم کن..درود بر سامسونگ نواورترین و برترین و محبوب ترین برند جهان

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
سامسونگ همیشه بهترینارو داده..دوست دارم.امرو.ز اچ تی سی میخواد گوشیش اشغالشو معرفی کنه که توسط اس4 له خواهد شد..فقط سامسونگ

mahdivazirian

۱۳۹۱/۱۲/۱
این عدم حمایت از محصولات قبلی در مورد محصول Galaxy S که رها شد به وضوح دیده می شود. امیدواریمدرمورد سایر محصولات این شرکت چنین اتفاقاتی رخ ندهد..هرچند که اگر هم رخ داد آن راباید به حساب تضویق کاربر بیچاره (1) به خرید محصول جدید دانست. با این حال محصولات سامسونگ این روزها آنقدر خوب هستند که بتوان به کارایی آن ها تکیه کرد و به نظرم از نظر قیمت هم در مقایسه با شرکت های دیگر و میزان خدماتی که ارائه می کند بسیار موجه است