خانهاخبار
عکس‌های تبلیغاتی HTC One یک روز مانده به معرفی

عکس‌های تبلیغاتی HTC One یک روز مانده به معرفی

این عکس‌های تبلیغاتی ویژگی‌های HTC One را نشان می‌دهند
۱۳۹۱/۱۱/۳۰

دیگر همگی مطمئن هستیم که پرچمدار بعدی اچ تی سی به نام HTC One است، و عکس‌های آن را نیز دیده‌ایم و مطمئن هستیم که در 19 فوریه (اول اسفند) این گوشی معرفی خواهد شد.

 

به گزارش در صفحه اجتماعی HTC عکس‌های تبلیغاتی منتشر شده است که نشان دهنده بعضی از ویژگی‌های خاص این گوشی است.

 

در یکی از عکس‌ها همانطور که مشاهده می‌کنید دو بلندگوشی قوی به نمایش در آمده‌اند که نشان دهنده وجود اسپیکرهای استریو در این گوشی هستند و در عکس دیگر چندین لنز دوربین عکاسی به نمایش گذاشته شده است که نشان می‌دهد دوربین One یک دوربین بسیار خوب باید باشد و شاید تکنولوژی جدید اچ تی سی با نام Ultrapixel  در این مراسم بر روی این گوشی معرفی شود.

 

در یک عکس دیگر تکه‌ای از یک آهن با تاریخ حک شده برگزاری مراسم اچ تی سی بر روی آن به نمایش گذاشته شده است، شایعه شده بود که اچ تی سی One از آهن ساخته هواهد شد، همجنین از شایعات گذشته می‌دانیم که صفحه نمایش آن نیز 4.7 اینچ و فول اچ دی است و 2 گیگابایت نیز رم دارد.

 

فردا با همراه باشید تا از تمام جزئیات این مراسم مطلع شوید.

 

image

 

image

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
این گوشی در برابر اس4 سامسونگ هیچ حرفی برای گفتن نداره...اچ تی سی تو باختی..به همین راحتی

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
به نظرم گوشی خوبی نیست چون به راحتی تو جیب جا نمی شه

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
.به نظره بنده سال 2013 فقط سال مبارزه اس4 و m7 هست و برندای دیگه هیچ شانسی ندارن.نوکیا که کلا تعطیل هست.اکسپریا زد هم چند ماه شاخ میمونه و زود حذف میشه..میمونه جنگ بین سامسونگ و اچ تی سی.اپل هم روز به روز فروشش کم میشه..

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
اصلا خوشم نیمد ازین گوشی.طراحی زیبایی نداره.این بود هی اچ تی سی میگفت؟؟اخر این شد؟؟این که در حد گوشی های 2012 هست!!!!!!!!!!اصلا چرا اون دوربین جلوش اینقدر بزرگ هست.یکم ظرافت نذاشته توش.اچ تی سی دیگه دورانش به پایان رسیده بچه ها

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
چقدر زشت هست.اچ تی سی طراحی نداره یه طرح قشنگ بزنه؟؟این میخواد با گوشی های 2013 مبارزه کنه؟؟از الان به طرفدارای اچ تی سی تسلیت میگم برای این گوشی داغون