خانهاخبار
بنچ مارک گلکسی اس 4

بنچ مارک گلکسی اس 4

بنچ مارک گلکسی اس 4 در بنچ مارک معروف GLBenchmark
۱۳۹۱/۱۱/۲۵

کم کم به معرفی نسل چهارم گلکسی‌ها نزدیک می‌شویم و به همین علت اطلاعات بیشتری هر روز از این گوشی می‌شنویم.

 

به گزارش امروز در بنچ مارک معروف GLBenchmark نتایج بنچمارک این گوشی آپلود شده است که ما را قادر می‌سازد تا بتوانیم تونا این گوشی را گوشی‌های دیگر مقایسه کنیم.

 

کد این گوشی در این بنچ مارک SHV-E300S است که نشان دهنده کره‌ای بودن سازنده این گوشی است. این گوشی همچنین پردازنده کوآلکام را در درون خود گنجانده است.

 

همانطور که در بنچ مارک بالا مشاهده می‌کنید در هر دو صورت بنچ مارک در حالت صفحه خاموش و صفحه روشن این گوشی توانسته نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 3 را شکست دهد.

 

image

 

اما شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که این چرا در حالت روشن صفحه نکسوس 4 توانسته این گوشی را شگست دهد، باید توجه کنید که صفحه نمایش گلکسی اس 4 فول اچ دی است.

 

شاید این مدل یک مدل بین المللی نباشد و شاید احتمالا در مدل جهانی شاهد حضور پردازنده خود سامسونگ یعنی Exynos باشیم.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

canyon

۱۳۹۱/۱۲/۱۳
فقط میتونم بگم سیم سالامی...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
سامسونگ قدرت نرم افزاریش تو همه برندا تک هست.علاوه بر نرم افزار سخت افزارشم تک هست.سامسونگ شده یکه تازه دنیای گوشی های هوشمند.حتی یه برند هم نمیتونید نام ببرید که بتونه خودشو نزدیک سامسونگ کنه..سامسونگ ما دوست داریم.تو محبوب ترینی..اس3 به اون شاخی بود.حالا ببین این دیگه چی بشه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
من طرفداره اپل هستم.ولی خبرو خوندم کف کردم.عجب چیزی خواهد شد GS4..خیلی شاخه.اپل خیلی داره عقب میافته...نمیدونم اپل میخواد چجوری خودشو به سامسونگ برسونه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
تا وقتی اپل هست آدم خره 3 تومن به گوشیه آندرویدی بده؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۸
یکی از فانتزیام اینه اس 4 داشته باشم. :)