خانهاخبار
افزایش سهم آیفون، سامسونگ، ال جی و هوآوی از بازار تلفن همراه ژاپن

افزایش سهم آیفون، سامسونگ، ال جی و هوآوی از بازار تلفن همراه ژاپن

به تازگی سهم کمپانی‌های خارجی در بازار تلفن همراه رشد چشمگیری داشته است.
۱۳۹۱/۱۱/۲۵

در بسیاری از کشورهای دنیا آیفون به عنوان پرطرفدارترین و پرفروش ترین گوشی آن کشور به حساب می‌آید، اما تا کنون در ژاپن نتوانسته بود سهم مناسبی از بازار را در اختیار بگیرد.

 

به گزارش برای اولین بار آیفون توانسته با در اختیار گرفتن 16 درصد مارکت ژاپن در سه ماهه اول و در اختیار گرفتن 15 درصد از سهم بازار در کل سال توانسته در 3 ماهه اول سال رتبه اول را که در اختیار گوشی‌های ژاپنی شارپ بوده تصاحب کند اما شارپ بار دیگر در انتهای نیمه اول سال این جایگاه را باز پس بگیرد.

 

image

 

اما دو کمپانی کره‌ای ال جی  وسامسونگ نیز هر دو سهم خود در بازار ژاپن را افزایش داده‌اند، در مجموع برای اولین بار سهم کمپانی‌های غیر ژاپنی در مارکت ژاپن به 50 درصد افزایش پیدا کرده است. در این بین کمپانی چینی هوآوی نیز سهم خود را سه برابر کرده است.

 

تا چند وقت پیش ورود گوشی‌های خارجی به ژاپن خیلی سخت بود اما با حضور اپراتورهای KDDI  و Softbank  حضور آیفون 5 در ژاپن بسیار پر رنگ شد.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
سلام ختم کلام رو بگم کیفیت قدرت قیمت متفاوت زیبا جدید تکنولوژی روز فقطHUAWEI مخصوصاY300هوآی البته که اپل برند خوب ومعروفیه ولی مشخصاتش جالب نیست وبسیارگران هستش نوکیاهم که به کاهدون رده درسته داره گوشی های هوشمند میسازه ولی دیگه آخره کارشه سامسونگ هم که خوبه ولی خیلی از لحاط قیمت ومشخصات واقعا شورشو درآورده ال جی هم فقط باید بره TVبسازه چون گوشیای هوشمندش باقیمتایی که داره اصلا کیفیت نداره (ال جی رو چه به موبایل؟؟؟!!!اونم هوشمند واندرویدی؟؟؟؟!!!!! امیدوارم موفق باشید کلامی نیست یاحق-سربلندوپیروزباشید

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۷
بنازم به این فقر فرهنگی که از سرو کولتون میریزه بابا آزادی سلیقه هم خوبه والا یکی اپل دوست داره یکی سامسونگ و یکی ... چرا آخه به خاطره دفاع از سلیقه ی خودتون شخصیته خودتونو میبرین زیره سوال زشته به خدا خجالت داره بعد اداعای فرهنگ 2500 ساله میکنید؟؟؟!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۷
واقعا هنوز نفهمیدم چجوری میتونند ترفدار اپل باشند وقتی این هم شرکت با طرح های مختلف گوشی تولید میکنند بعد ایفون یه گوشی تولید میکنه شبیه قبلی بعد چند تا چیز هم از توش پاک کرده اون موقع چه انتظاری میره بری جدید تره رو بخری من خودم طرف سامسونگم ولی الان بهترین گوشی xperia Z هستش که مطمعا هستم با ورود SIV شکست میخوره

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۷
متاسفم برای طرفدارای اپل که فقط بلد هستن بی ادبی کنند و عقده ای بازی در بیارن.بس کنید دیگه.هر صفحه ای رو ادم باز میکنه یه چند تا آی شیپ ریختن دارن گلابی گلابی میکنند.خدا شفا بده این طرفدارای اپل رو که اینقدر برای مردم کوچکترین احترامی رو نمیذارن.عقده ای ها.طرفدارای محترم سامسونگ مثل شما نیستن.شخصیت دارن که شما ندارید

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۶
مثل دخترا چرا دعوا میکنین چرت میگین خجالت داره بخدا خبرو بخونین همین! این کارا مال بچه های 7 و 8 سالست اصلا شماها چیکاره هستین که برای این شرکتا دعوا میکنین سهام دارشونین یا مالکشون یا ارث پدرتونه!زشت بخدا انتخاب برند و گوشی سلیقه ایی نه زوری!