خانهاخبار
ویدئوی مقایسه دوربین سه گوشی Xperia Z، Galaxy Note II، Nexus 4

ویدئوی مقایسه دوربین سه گوشی Xperia Z، Galaxy Note II، Nexus 4

در اینجا می‌توانید ببینید کدام دوربین عملکرد بهتری دارد.
۱۳۹۱/۱۱/۲۴

Xperia Z این چند روز نقل مجالس شده و همه از دوربین فوق العاده این سوپرفون سونی صحبت می‌کنند. دیروز نیز یک ویژگی بسیار خوب از دوربین این گوشی را به شما نشان دادیم.

 

به گزارش امروز یک ویدئو از مقایسه دوربین این گوشی با دوربین دو سوپرفون گلکسی نوت 2 و نکسوس 4 انتشار پیدا کرده است که این فیلم در نور کم تهیه شده و ویژگی جدید دوربین سونی یعنی فیلمبرداری در حالت HDR را نیز نشان می‌دهد.

 

image

 

در این ویدئو مشاهده می‌کنید که دوربین سونی توانسته در نور کم جزئیات بهتری را ضبط کرده و جالب تر از همه این موضوع است که در فیلم دائما عکس یک میکروفون در بین 3 تصویر جا به جا می‌شود که نشان می‌دهد در هر زمان صدای ضبط شده با کدام گوشی را می‌شنوید، همانطور که می‌بینید کیفیت صدای ضبط شده توسط هر سه گوشی مزایا و معایب خاص خود را دارد و سخت است که بگوییم کدام گوشی صدای بهتری را ضبط کرده است.

 

دانلود ویدئو

 

نظر شما چیست، دوربین کدام گوشی ضبط ویدویی بهتری دارد؟

 

منبع: xperiablog

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (113 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
به لحاظ تصویر اول سونی بعد ال جی بعد سامسونگ ولی به لحاظ صدا هر کدوم مزیت هایی داشتن به جز ال جی که صداش مثل این بود که از ته چاه میومد.در کل سونی صداش بهتر بود ولی سامسونگ صداش برای جاهایی که صدا خیلی کمه خیلی خوبه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۹
xpeira z که خیلی بهتر بود عالی بود.از ال جی که خیلی بهتر بود not2 بد نبود اما به پا سونی که نرسید فرق سونی با سامسونگ تو اینه.به چند نفر هم اینو نشون دادم گفتن سونی اون وقت شما میگی not2?

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۸
لازم نیست که بری فیلمو دانلود کنی.از این عکس معلومه که سونی زد بهتره.درشب عکس گرفته ولی می بینید که فلشش چقد قوییه و تصویرشم شفاف تره

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۷
NOTE II very good

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۷
سونی صد در صد فکر کردن نداره