خانهاخبار
ال جی دعوتنامه خود را برای نمایشگاه MWC2013 در بارسلون ارسال کرد

ال جی دعوتنامه خود را برای نمایشگاه MWC2013 در بارسلون ارسال کرد

ال جی در این مراسم به احتمال زیاد 4 گوشی جدید معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۱/۱۱/۲۰

به نمایشگاه MWC2013 که مهمترین اتفاق در دنیای موبایل است نزدیک می‌شویم، به همین خاطر هر روز شاهد شنیدن اخبار بیشتری در این مورد خواهیم بود.

 

به گزارش امروز کمپانی ال جی دعوتنامه‌های خود برای معرفی گوشی‌های جدید در این نمایشگاه را ارسال کرده است، همانطور که در عکس این دعوتنامه مشاهده می‌کنید، یک عدد 4 بزرگ در کنار نوشته‌ای با مضمون "4 چیز بیشتر از ال جی" را مشاهده می‌کنید.

 

image

 

اما این 4 چه منظوری می‌تواند داشته باشد؟

 

همانطور که شما هم حدس زده‌اید این 4 می‌تواند این منظور را برساند که ال جی در این مراسم 4 گجت جدید را معرفی خواهد کرد و این 4 گجت که به گفته ال جی باعث می‌شوند ما تفاوت احساس کنیم به خانواده بزرگ ال جی اضافه خواهند شد.

 

با اینکه پیش از این ال جی اعلام کرده بود سری‌های  جدید را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند و شایعه شده است که احتمالا گوشی با نام Optimus G pro را معرفی خواهد کرد، اما با این حال باید منتظر باشیم تا ببینیم ال جی در این نمایشگاه چه برگ برنده‌هایی را رو می‌کند؟

 

این مراسم در اولین روز شروع نمایشگاه یعنی 25 فوریه (7 اسفند ماه) برگزار خواهد شد.

 

برای اینکه از آخرین اخبار و آخرین اطلاعات گوشی‌هایی که معرفی خواهند شد با خبر شوید در طول برگزاری نمایشگاه  MWC با همراه باشید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۴
باز هم پیروزی دیگه برای برترین برند جهان سامسونگ..سامسونگ نشان داده که برترین ها برای سامسونگ هست و محبوب ترین برند جهان هم سامسونگ هست..دوست داریم سامسونگ ای محبوب قلب میلیون ها نفر در جهان \راستی کامنتای طرفدارای اپل رو بخونید..انگار همه رو یکی داده

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۴
سونی بدرد نمیخوره..اشغال میده.فقط هنگ میکنه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۴
سونی هم گند زده با این گوشی اشغالش.اخه کی میره سونی بخره؟؟سونی گوشیاش در حد گوشیای ارزون خوب هست.کسی بای سونی بالای 1تومن خرج نمیکنه.اصلا زشت نیس ادم اینقدر برای سونی خرج کنه بعد روش نشه گوشیشو از جیبش در بیاره؟؟سونی مرده دیگه

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۳
سونی==خز

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۲۳
سونی خزترین برند دنیا هست.سامسونگ داره از سال 1995 گوشی میزنه و معتبر ترین برند جهان حساب میشه.سونی چی؟؟خزترین و بیکیفیت ترین برندی هست که کسی میتونه انتخاب کنه.همین سونی گوشی اکسپریا زد رو زد تو نمایشگاه ابروش رفت از بس مشکل زاویه دید داشت..سونی برند نیس که