خانهاخبار
شریک تجاری جدید ال جی موبایل و ارائه Nexus 4 در ایران

شریک تجاری جدید ال جی موبایل و ارائه Nexus 4 در ایران

ال جی برای کسب سهم بیشتر در بازار موبایل کشور تلاش می‌کند
۱۳۹۱/۱۱/۱۷

تا یک سال پیش، فیچرفون‌های ال جی تنها بازماندگان دوران خوش این برند در ایران به حساب می آمدند. این موضوع را مدیران این شرکت نیز تأیید می کنند که در عرصه رقابت با سایر رقبا، راه درازی را در پیش دارند. تغییر رویکرد ال جی موبایل باعث شده است این شرکت وارد عرصه رقابتی اسمارت فون ها در ایران شود. ال جی با سابقه خوبی که در بازارهای لوازم خانگی و الکترونیک در ایران دارد توانسته است در زمینه‌های مختلف این بازارها مقام اول را از لحاظ سهم فروش کسب کند و مدیران این شرکت با این شعار که «باید به طریقی نو به بازار نگریست»  نشان داده‌اند که راه و رسم فروش و جلب نظر مشتریان را به خوبی می‌دانند. اما آیا آنها در بازار تلفن همراه هم می‌توانند به جایگاهی شایسته برسند؟ همه ما می‌دانیم که اصول و قواعد این بازار به خصوص در ایران بسیار پیچیده است.

 

image

 

image

 

 

دیشب طی مراسمی یکی دیگر از شرکای جدید ال جی موبایل در ایران معرفی شد. به گزارش شرکت مدیا پردازش با پشتوانه مدیریت خوب و آشنا به برند ال جی، بعد از شرکت‌های یاس و ماناتل به عنوان توزیع کننده جدید ال جی فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

در نشست خبری که با حضور مدیران فروش، بازاریابی و روابط عمومی ال جی و قائم مقام دفتر مرکزی ال جی در ایران برگزار شد، در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی‌های این شرکت و مدل‌هایی که قرار است به طور رسمی به بازار عرضه شوند اطلاعاتی در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.

به گفته مدیران ال جی، شرکای تجاری از جمله شرکت مدیا پردازش، توزیع کننده محصولات در بازار خواهند بود و گارانتی و خدمات گوشی‌ها برعهده شرکت ال جی است.

 

image

 

 

مدل Nexus 4 به عنوان اولین همکاری مشترک گوگل و ال جی هم اکنون در بازار با قیمت حدوداً دو میلیون و هشتصد هزار تومان بدون گارانتی موجود است. نکته جالبی که در این نشست  به آن اشاره شد عرضه رسمی این مدل از حدود دو هفته دیگر به بازار ایران است که با در نظر گرفتن نرخ کنونی ارز، قیمتی در حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان خواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که در زمان عرضه با توجه به نوسانات ارز، قیمتی بیشتر از این میزان برای Nexus 4 در نظر گرفته شود.

 

image

 

 

image

 

 

Optimus G و Optimus Vu  دو مدل دیگری بودند که در این مراسم توسط مدیران ال جی معرفی شدند.

Optimus G هنوز به صورت غیر رسمی هم در بازار ایران موجود نیست و به گفته مدیران ال جی، زمان عرضه آن یک ماه پس از Nexus 4 خواهد بود. فبلت Optimus Vu ، در حال حاضر بدون گارانتی در بازار موجود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۸
خدا خیرشون بده، لایفس گوود . . .

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
چه فرقی واسه من ایرانی داره که قدرت خرید نکسوس رو ندارم..فقط هر روز که میگذره ما جوونا برندها و مدل های رنگارنگ رو میبینیم که میان و میرن و ما نمیتونیم جز حسرت کاری بکنیم.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
vay damaeton garm ... baz in gheymat yekam monsefanast 2800 baray ye goshi 300 dolari kheili zyade .byad gereftam

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
با سلام این خبر یه کمی تخیلی به نظر میرسه . اما اگر واقعیت داشته باشه باید با تمام برندهای رقیب خداحافظی کرد.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
LG بهترینه