خانهاخبار
LG و Samsung پشت درهای بسته با هم کنار آمدند

LG و Samsung پشت درهای بسته با هم کنار آمدند

این دو شرکت توافق کردند که بر سر پتنت OLED با هم همکاری کنند.
۱۳۹۱/۱۱/۱۶

ال جی و سامسونگ بر سر پتنت صفحات نمایش OLED با یکدیگر به مشکل برخورده بودند.

 

به گزارش اکنون خبرها می‌گویند که این دو شرکت دست از لجبازی برداشته و مشکل خود را با صحبت کردن با هم می‌خواهند حل کنند و نمی‌خواهند تا کارشان به دادگاه کشیده شود.

 

image

 

منبع خبری کره‌ای Yonhap ادعا می‌کند که این جلسه مصالحه در هتل سئول برگزار شده است. kim ki-nam گفته که این مشکل را کم کم حل می‌کنند.

 

منبع: Engadget

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۸
دم ال جی گرم:)) انصافا کیفیت صفحات super IPS خیلی خوبن. هم روشن ترن هم طبیعی تر.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
یاد بگیرید ببینید چقدر این کره ای ها زرنگند

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
شما خودت داری میگی اپل!اپل برند خودخواه و عقده ای هست.پس نباید ازش مثل سامسونگ و ال جی بزرگواری انتظار داشته باشید.اپل برند کثیفی هست که فقط شکستاشو میخواد اینجوری جبران کنه با شکایت کردن از برندای دیگه.یادتون باشه سال پیش کل محصولات اچ تی سی رو تو امریکا ممنوع فروش کرد..حال ادم از اپل بهم میخوره

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
سامسونگ کارنامش خراب هست؟؟خندیدم به تو ای آی شیپ!!!شکست اپل در دادگاهای ژاپن کره استرلیا المان هلند و انگلیس..حتی در انگلیس اپل مجبور شد به سامسونگ خسارت بده و در سایتش و در روزنامه گاردین از سامسونگ عذر خواهی کنه.پس کارنامه اپل خراب هست نه سامسونگی که دنیا براش احترام میذارن..سامسونگ و ال جی برندای بزرگواری هستن نه اون اپل که خودشو حقیر کرده!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
سامسونگ و ال جی نشان دادن که دو برند دوست هستن و بسیار بزرگ هستن.ولی اپل تو این مدت اخیر به جهانیان نشان داد که چقدر حقیر و بدبخت و ضعیف هست که چون دستش به سامسونگ نمیرسه میره و شکایت میکنه که البته تو همه دادگاهای دنیا به جز امرکیا شکست خورده.اون یک دادگاه هم چون تو کشور خودش بوده.در کل طرفدارای اپل بدانید که برندتون خیلی سطح پایین هست