خانهاخبار
بروزرسانی 4.1.2 برای Xperia T ارائه شد

بروزرسانی 4.1.2 برای Xperia T ارائه شد

این بروزرسانی بهبودهای خوبی را در این گوشی به همراه می‌آورد.
۱۳۹۱/۱۱/۱۶

به گزارش سونی شروع به ارائه بروزرسانی اندروید 4.1 برای Xperia T برای بعضی کشورها کرده است، این در حالی است که تنها یک هفته از ارائه نسخه توسعه دهندگان می‌گذرد.

 

image

 

این نسخه اکنون تنها برای کاربران کشورهای آلمان، هلند، عربستان ارائه شده است. با این بروزرسانی نسخه نرم افزاری سیستم عامل گوشی 91.A.0.489 خواهد شد و بهبودهایی را برای دوربین گوشی، صفحه قفل و صفحه شماره گیر فراهم می‌کند.

 

image

 

همچنین با این بروزرسانی به لطف پروژه کره‌ای کارآیی گوشی شما بهبود پیدا می‌کند.

 

منبع: Xperia Blog

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
من چند روز پیش آپدیت کردم. یکم lag داره. چند تا از برنامه هامو مجبور شدم پاک کنم و با اینکه همه چیز رو back up کرده بودم، contac هام پاک شد. دوربین خیلی خیلی بهتر شده، همه چیزش شده عینه Z و اینکه کلا" خیلی کلاس داره! میرید تو Update Center ... System باید اومده باشه. من با اینترنت 512 تقریبا" 2 ساعت طول کشید دانلود و install و همه چیش... شایدم بیشتر.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۹
من امروز 19 بهمن نسخه آب نباتی را دانلود کردم. بسیار عالی است. به همه توصیه می کنم. با این آپدیت، دیگه به نظر من بهترینه. دوربینش خیلی ارتقا پیدا کرده و کیفیت عکساش فوق العاده شده.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
ممنون دوست عزیز.ما نیز به شما به خاطره کامنت محترمانتون تبریک میگیم.باشد که همه به یکدیگر احترام بگذاریم

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۶
با نظر دوست عزیزی که نوشته "من به عنوان طرفداره سامسونگ به همه طرفدارای محترم سونی تبریک میگم در مورد این گوشی و این اپدیت...امیدوارم جو بدی که تو این سایت درست شده از بین بره و همه به برندای یکدیگر احترام بذاریم " خیلی موافقم. من هم به عنوان طرفدار اچ تی سی تبریک میگم به طرفدارای سونی.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۶
واسه اکسپریا سولا 4.1 میاد؟