خانهاخبار
بنچمارک‌هایی از 6 گوشی سامسونگ که در نمایشگاه MWC 2013 معرفی خواهند شد

بنچمارک‌هایی از 6 گوشی سامسونگ که در نمایشگاه MWC 2013 معرفی خواهند شد

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

GLBenchmark یکی از سرویس‌هایی است که برای تست گرافیکی و قابلیت محاسبه گوشی‌ها استفاده می‌شود و استفاده زیادی برای تعیین سطح یک گوشی دارد.

 

به گزارش در سرور این بنچمارک اکنون کدهایی از گوشی‌هایی به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد همان گوشی‌هایی هستند که در نمایشگاه MWC باید منتظر آن‌ها باشیم. این کدها را به همراه اطلاعات بنچ مارک آن‌ها در زیر ببینید:

 

 

GT-I9150 / GT-I9152 – Galaxy Fonblet 5.8

 

که برطبق اطلاعاتی که در سرور این بنچ مارک ثبت شده است این گوشی به پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی، صفحه نمایش (qHD  (540×960 و اندروید 4.1.2  مجهز است.

 

 

GT-S5310 / GT-S5312 – Galaxy Pocket 2

 

بنچ مارک می‌گوید که این گوشی پردازنده 850 مگاهرتزی صفحه نمایش (VGA (240×320 دارد و سیستم عامل آن نیز اندروید 4.1.2 است.

 

 

GT-S5282 – Galaxy Star

 

این گوشی نیز بر طبق گفته‌های بنچ مارک  به صفحه نمایش (VGA (240×320 و GPU Mali-300 و اندروید 4.1.2  مجهز است.

 

 

GT-S6310 / GT-S6312 – Galaxy Young

 

این گوشی نیز بر طبق اطلاعاتی که در بنچ مارک ثبت شده است به پردازنده کوآلکام 1 گیگاهرتزی، صفحه نمایش (HVGA (320×480 و اندروید 4.1.2 مجهز است.

 

GT-S6810 / GT-S6810P – Galaxy Frame

 

این گوشی نیز بر طبق اطلاعات بنچ مارک به پردازنده 1 گیگاهرتزی صفحه نمایش (HVGA (320×480 و NFC و اندروید 4.1.2 مجهز هستند.

 

بعضی از کدهایی که در سرور این بنچمارک ثبت شده‌اند تا کنون شایعات زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که تمام این دیوایس‌هایی که کدشان در این سرور ثبت شده است همه به اندروید 4.1.2 مجهز هستند.

 

 

و در آخر GT-B9150 – Name TBD

 

این گوشی به پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز و صفحه نمایش فول اچ دی (1080×1920) و اندروید 4.2.1

 

در مورد GT-B9150 این نکته را باید در نظر بگیرید که سامسونگ به طور کلی از کدهای GT-Bxxxx برای گوشی‌های با صفحه کلید کامل خود استفاده می‌کند.

 

حقیقت این است که تمام این کدها در سرور این بنچمارک در یک زمان در ماه فوریه ثبت شده‌اند که این نشان می‌دهد باید منتظر معرفی یا شنیدن خبری از این دیوایس‌ها در نمایشگاه MWC 2013 باشیم.

 

پس با ما در حین برگزاری این نمایشگاه در فاصله زمانی 25 تا 28 فوریه (7 تا 10 اسفند) همراه باشید تا ببینیم این کدها مربوط به کدام گوشی‌ها هستند و چه اتفاقات مهمی در این نمایشگاه رخ می‌دهد.

 

منبع: SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
نظر منو چرا نذاشتین؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۷
ادم با گوشی های گلکسی سامسونگ کار میکنه لذت میبره.اندروید فقط با سامسونگ.سامسونگ برند بزرگی هست که مهمترین ویژگیش احترام به خریداران هست.یک گوشی رو که میده برای مثال اس2 رو ببینید هنوز که هنوزه داره براش اپدیت میده.اخرین اپدیتشم اینقدر کامل بود که گوشی در حد اس3 میشه.این یعنی احترام به حقوق مشتری.برترین کیفیت و برترین قدرت نرم افزاری و سخت افزاری تو محصولات سامسونگ هست..سامسونگ منتظره شاهکارات هستیم

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۶
سامسونگ با اونهمه خوبيش همونطور كه اپل قبل از ايفون ٥ شايعه سازي كرد،واسه s4ويدئو داد بيرون ولي خبري نيست پس چي شد؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۶
یعنی سامکسونگ میخواد باز چه نواوری رو در اختیار جهانیان بذاره؟باز چه شاهکاری رو میخواد بده به مردم؟؟سامسونگ تو فوق العاده هستی.اینو همه دنیا قبول دارن که اگه سامسونگ نبود اینقدر صنعت گوشی و ...پیشرفت نمیکرد!زود تر نمایشگاه برگذار شه ببینیم شاهکارای سامی جون رو

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۶
سامسونگ یه شرکت معمولی نیست امروز سامسونگ تبدیل به یه مولتی برند شده زنده باد سامسونگ.پرچم سامسونگ همیشه بالاست.واقعا عجب پیشرفتی کرده این کمپانی یا بهتر بگم غول :) سامسونگ دست نیافتنی شده.افرین به سامسونگ.دوست داریم.افرین به سامسونگ که همیشه پیشتازه نواوری در جهان هست!!من برای برندای دیگه جدا نگرانم.چون با این سرعت پیشرفتی که سامسونگ داره پیش میره همین الانشم برندای دیگه به گرده پاش نمیرسن.ببین چند سال دیگه چه شود!!!سامسونگ اروم تر برو.به برندای دیگه هم رحم کن..درود بر سامسونگ نواورترین و برترین و محبوب ترین برند جهان