خانهاخبار
سامسونگ به دنبال گسترش سرویس Music Hub خود است

سامسونگ به دنبال گسترش سرویس Music Hub خود است

سامسونگ می‌خواهد در این زمینه نیز بهترین باشد.
۱۳۹۱/۱۱/۹

سامسونگ در بعضی گجت‌های خود یک سرویس برای آهنگ‌ به نام Music Hub را دارد که متاسفانه در حال حاضر تنها در گجت‌های سامسونگی این سرویس قابل دسترس است.

 

به گزارش جی اس ام  TJ Kang (معاون ارشد بخش سرویس موزیک سامسونگ) در مصاحبه‌ای که با سایت The Next Web داشته است گفته که این کمپانی به دنبال این است تا سرویس Music Hub خود را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و حتی برای یخچال فریزرهای تمام کمپانی‌های بزرگ دنیا  ارائه کند.

 

Kang اشاره کرده است که مردم دنیا از تمام برندها خرید می‌کنند و اگر یک سرویس همگانی برای تمام خریداران یکسان ارائه شود زندگی برای آن‌ها آسان‌تر خواهد شد. این سرویس در حال حاضر در گوگل پلی برای دانلود وجود دارد اما متاسفانه تنها دستگاه‌هایی که این برنامه را پشتیبانی می‌کنند دو گجت محبوب گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 هستند، اگر سامسونگ این سرویس را برای تمام دستگاه‌های اندرویدی گسترش دهد هزاران کاربر اندرویدی به این سرویس خواهند پیوست.

 

image

 

برای مثال تصور کنید شما یک گوشی گلکسی اس 3 دارید و یک تبلت نکسوس و یا یک تبلت ایسوس ترنسفرمر نیز دارید به نظر شما خوب نیست که موزیک‌هایی که توسط گلکسی اس 3 خود خریداری کرده‌اید بدون هیچ دغدغه‌ای با یک سرویس مشترک بر روی تبلت شما نیز وجود داشته باشد؟ این سوریس می‌تواند یک رقیب بسیار خوب و قوی برای iTunes و Spotify باشد.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۲
لعنت بر سامسونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
از اینکه سامسونگ سیستم و برنامه های تقلیدی از اپل و سایر برند ها رو میزنه یه حس بدی بهم دست میده. فکر نکنم به این کارای سامسونگ بشه گفت نو آوری اینا بیشتر تقلید کردنه تا نو آوری.میدونید آخر نو آوری سامسونگ چیه؟اینکه هر چند سال یه بار شرایط جوری بشه که آدم عجله داشته باشه و موقع اس ام اس زدن بخواد به طرف مقابل زنگ بزنه و گوشی رو بزاره در گوشش تا تماس بگیره.اون وقت بعضیها اسم این کار رو میزارن نو آوری!

daviditnet

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
بابا اين ساموسنگ هم كه هرچي ميزنه از رو دست اپل ميزنه. چرا سامسونگ نميتونه يكم ابداع كننده باشه بجاي يه كپي كار.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۰
گوشی ارزون میشه فعلا گوشی نخرید

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۰
من که تمامه لوازم الکترونیکی زندگیم سامسونگه واقعا از کمپانی سامسونگ متشکرم امید وارم همیشه مثل الان اول باشه. بچه ها اگه میخواین گوشی بخرین نوت2 فوق الاده است من ویو2 دارم 1ماهی هست که نوت2 گرفتم بهتون پیشنهاد میکنم بگرین الل خصوص به اپلی ها پیشنهاد میدم بگیرن تا از عظمت سامسونگ و ببینن دیگه اپل اپل نکنن. طرفدارای سامسونگ دوستون دارم