خانهاخبار
گجت‌های اپلی با ظرفیت 128 گیگابایت!؟

گجت‌های اپلی با ظرفیت 128 گیگابایت!؟

شاید آی‌پد بعدی ظرفیت 128 گیگابایت داشته باشد.
۱۳۹۱/۱۱/۹

تا کنون تنها شاهد نسخه‌های 16/32/64 گیگابایتی محصولات اپل بودیم و شاید خیلی‌ها دوست دارند با توجه به اینکه محصولات اپل از کارت حافظه خروجی پشتیبانی نمی‌کند فضای بیشتری در اختیار داشته باشند.

 

به گزارش دیروز نسخه بتای 5 از iOS 6 برای توسعه دهندگان منتشر شد و در سیستم پارتیشن شده برای توسعه دهندگان یک مرجع برای فضای 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده بود. در حال حاضر این منبع 128 گیگابایتی حذف شده است و شاید اپل خواسته تنها یک نشانه را برای همگان ارائه کند.

 

image

 

به خاطر داشته باشید هنوز مشخص نیست که این موضوع صحت داشته باشد و اگر اپل به طور مثال آیفونی با این فضای داخلی ارائه دهد به طور حتم قیمت آن بسیار بالا خواهد بود. اما چنانچه آی‌پد با این حجم فضای داخلی ارائه شود به طور حتم طرفداران بسیاری خواهد داشت.

 

نظر شما چیست، اگر اپل گجتی با این ظرفیت ارائه دهد شما برای خرید اپل ترغیب خواهید شد؟

 

منبع: MacRumors

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۵
مگه می خوای آپولو هوا کنی؟؟؟؟!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۲
سلام قابل توجه اون کسی ک سامسونگ رو با اپل مقایسه باید بگم زر نزن و با سند و تجربه حرف بزن اصلا شما تا حالا یه برند اپل رو از نزدیک دید ک میاید نظر میدید من خودم تابستون s3 خریدم فروختم note2 خریدم ک اصلا به پولی ک براش میدی ارزش نداره و الانم یه 4s سفید 16 دارم ک از همه ی گوشیای قبلیم بیشتر راضیم . تورو خدا همین جوری نظر ندید خیلی زور داره

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
وای باورم نمیشه این یارو سامسونگیه خودشو کشت یکی از برق بکشدش بیرون! بابا قبول سامسونگ رونالدو مسی خودتو نکش داداش. چقد ماهیانه میگیری از سامسونگ؟!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
عزیزان، من اصلا طرفدار هیچ برندی نیستم ولی انصافا دقت کنین خودتون دارین بیشتر عقده ای بازی در میارین. هرجا می ریم فحش به اپله. اپل مردم فریبه، اپل ضعیفه، اپل ....

daviditnet

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
فقط اپل. به حق بزرگترين توليد كننده گجت‌هاي هوشمند . با ارزش ترين برند