خانهاخبار
انتظار فروش چه میزان گلکسی اس 4 را داریم؟

انتظار فروش چه میزان گلکسی اس 4 را داریم؟

سامسونگ برای فروش سری چهارم گلکسی خود برنامه‌های زیادی دارد.
۱۳۹۱/۱۱/۸

همه منتظر گوشی نسل چهارم سری گلکسی اس یعنی همان سامسونگ گلکسی اس 4 هستند، می‌دانیم که سامسونگ این گوشی را در نمایشگاه بارسلونا معرفی نخواهد کرد اما این دلیلی نمی‌شود که به زودی در یک مراسم جداگانه شاهد معرفی این گوشی نباشیم.

 

به گزارش گزارش‌های جدید بیان می‌کنند که سامسونگ به صورتی برنامه ریزی کرده است که بتواند هر ماه 10 میلیون از این گوشی (گلکسی اس 4) را به فروش برساند.

 

سایت BRG از منبع خبری کره‌ای ،Money Today گزارش می‌دهد که سامسونگ قصد دارد تا هر ماه 10 میلیون از این گوشی را به فروش برساند. بهترین رکوردی که سامسونگ توانست برای فروش گوشی خود به دست بیاورد این بود که در عرض 2 ماه توانست 10 میلیون گوشی از پرچمدار فخود یعنی گلکسی اس 3 را به فروش برساند.

 

image

 

بنابراین این موضوع زیاد دور از انتظار برای سامسونگ نیست، شایعات می‌گویند که این گوشی با کد Altus ارائه می‌شود و به یک صفحه نمایش 4.99 اینچی با کیفیت Full HD، دوربین 13 مگاپیکسلی، پردازنده Exynos 5 Octa، قلم S-Pen و شارژ بی سیم مجهز خواهد بود.

 

نظر شما چیست آیا سامسونگ موفق به دستیابی به این میزان فروش خواهد شد؟

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (87 نظر)

canyon

۱۳۹۱/۱۱/۲۸
سم سالامی... به نظر من نه... نمیتونه... به نظر اینجانب سامی جون باید خودش رو برای یک چالش عظیم در رابطه با سری گلکسی اس خود آماده بکند...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۵
باسلام مطمئن باشید امسال سامسونگ با S4 کاری میکنه که هرگز از یاد کسی نره حتا آیفون داران عزیز

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۲
درسته ال جی نمیتونه در برابر سامسونگ دوام بیاره ولی سونی که میتونه!!!الان با گوشی ای که سونی ساخت واس خودش غوقا(قوقا غوغا قوغا و ...)کرد! ولی سامسونگ هنوزم پا بر جاست! سونی+++++++ سامسونگ--------- بدین

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
sistemi htc ro goshiay jadidesh mikhad nasb konaro samso bayad to khab bebine

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۱
قابل توجه اون عزیزانی که می گن سامسونگ از اپل بهتره. عزیزم، اپل از هر جهت ضعیف تر از سامسونگ باشه فقط IOS کافیه که اونو بهتر کنه. من تجربه ی همزمان اندروید 4 و IOS6 رو داشتم. اصلا قابل مقایسه نیستن. مثل تفاوت ویندوز 98 با ویندوز 7 می مونه. اندروید فقط خواسته تقلیدی از IOS باشه و برنامه هایی شبیه به اون رو بتونه اجرا کنه و به قسمت های مهم دیگه ی سیستم عاملش دقت نکرده. اصلا به نظر شما چرا ایفون از CPU ضعیف تری استفاده می کنه؟ این دلیل برتری سامسونگه؟! نه عزیزم. سامسونگ با سیستم عامل ضعیف اندروید کار می کنه که نیاز به سخت افزار بالا داره ولی IOS همچین نیازی نداره. این بازی ها و برنامه هایی که الان شما دارین باهاش حال می کنین چند سال قبل که سامسونگ هنوز نمی دونست گوشی چیه روی آیفون های اولیه معمولی بود. فروش کمتر آیفون 5 هم به علت توزیعش تو کشورهای کمتره. این جزو سیاست های اپله که گوشی هاش تو کشورهای کمتری فروخته بشه تا مثل سامسونگ خز نشه. سامسونگ اگه واقعا از اپل قوی تره تو حوزه های دیگه مثل ساخت سیستم عامل هم نشون بده. مایکروسافت با اون هم سابقه هنوز نتونسته یه سیستم عامل مثل مکینتاش اپل تولید کنه.