خانهاخبار
گزارش مالی سه ماهه آخر 2012 سامسونگ

گزارش مالی سه ماهه آخر 2012 سامسونگ

سامسونگ نیز گزارش سه ماهه چهارم سال 2012 خود را که سود کلانی برای آن به همراه داشته است ارائه کرد.
۱۳۹۱/۱۱/۷

تمام شرکت‌ها در حال ارائه گزارش مالی 3 ماهه آخر سال 2012 خود هستند، اپل نیز 2 روز پیش گزارش مالی خود را اعلام کرد،

 

به گزارش  دیروز سامسونگ نیز گزارش مالی خود را برای سه ماهه چهارم سال 2012 اعلام کرد.می‌دانیم که سامسونگ بزرگترین شرکت سازنده موبایل در جهان است، درآمد کل این سه ماهه 56.06 تریلیون وون کره بوده است که 7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

سود عملیاتی این کمپانی 8.84 تریلیون وون (8.3 میلیارد دلار) اعلام شده است که نسبت به سه ماهه گذشته 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد. سود خالص این شرکت نیز 7.04 تریلیون وون (6.6 میلیارد دلار) بوده است.

 

با این اعداد و ارقام سود عملیاتی سالیانه سامسونگ به رقم بزرگ 29.05 تریلیون وون (27 میلیارد دلار) و درآمد این شرکت در سال 2012 به رقم  201.10 تریلیون وون (187.2 میلیارد دلار)  رسید.

 

سامسونگ این سود سرشاری که را که داشته است مدیون دو گوشی پرطرفدار و محبوب خود یعنی گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 است. اگرچه به جز این دو گوشی عوامل دیگری از جمله فروش خوب نمایشگرهای سامسونگ و تلویزیون‌های سامسونگ نیز در این سود دخیل بوده‌اند.

 

image

 

سامسونگ امسال امید زیادی به فروش گوشی‌های ارزان قیمت خود نیز دارد علاوه بر اینکه بزرگترین رقیب آن یعنی اپل در این وادی قدم نگذاشته و هنوز گوشی‌های ارزان قیمت تولید نکرده است.

 

پیش بینی شده است که فروش گوشی‌های سامسونگ در سال 2013 به 300 میلیون دستگاه برسد که 50 درصد از سال گذشته بیشتر است.

 

منبع: sammyhub

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

canyon

۱۳۹۱/۱۱/۲۸
ایول سامی... سیم سالامی...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۹
در ظاهر برخی از دوستان علاوه بر ترویج تربیت خانوادگی یک سری عقده های درونی ناشکفته نیز دارند، اون آقایی که میگه 200 یورو پولی نیست شما اول یکباراز مرز آسیا خارج شو بعد گفته اینجانب را زیر سوال ببر نه اینکه رفته باشی دبی و ترکیه، با 200 یورو ما اینجا تور 3 روزه میریم اسپانیا دوست نسبتا محترم. اون دوست دیگه که میگه من افغانستان هم نبودم،دوست عزیز من انقدر وجودشو دارم که اسمم رو بنویسم و بگم از کجا هستم نه مثل امثال شما فروشنده های علاالدین که میاین اینجا برای خودتون بازار گرمی می کنین تا سود بیشتری به جیب بزنین و الا اسمی هم ننویسم پیامم ثبت میشه، و اما گوشی، تمام اسمارت فون ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند، ولی متاسفانه سامسونگ بزرگترین ضعفش در مقاومت بدنه و شیشه صفحه نمایش است، کپی برداری را نمی شود مد نظر قرار داد چرا که به هر حال یک نفر برای اولین بار باید آن محصول را اختراع کند، مانند نوکیا که شارژ بی سیم را آورد و سامسونگ در اس 4 از آن بهره خواهد برد. امیدوارم حداقل در اس 4 کیفیت سخت افزاری نیز ارتقا پیدا کند تا در هنگام پرتاب شیشه خرد نشود، قاب پشت باز نشود و باتری از آن خارج نشود. اپل نیز مشکل وای فای دارد و عمده ترین مشکل رنگ پریدگی بدنه می باشد، نوکیا نیز قطر و وزن زیاد آن مانع از فروش زیادش شد. با تشکر امیر از آلمان.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۹
فقط سامسونگ...گوگل هر چی داره از سامسونگ داره.دوستمون راست میگه..

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۹
شما بهتره یکم بیشتر تحقیق کنی.اندروید رو هر دستگاهی میتاونی ببینی.از اچ تی سی اشغال بگیر تا سونی خز.تا glx و...خیلی برندای دیگه.ولی اندروید به سامسونگ بودنش معروف هست.کسی بخواد اندروید بگیره میره سامسونگ میخره.کسی هم ios محدود میخواد میره گلابی میخره.پس اینو شک نکن که گوگل هر چی داره از سامسونگ هست.البته تایزن هم داره میاد و سامسونگ غول تر از گذشته خواهد شد

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۹
بازم سلام کی گفته سامسونگ اندروید رو بزرگ کرد اولین نسخه اندروید روی گوشی اچ تی سی G1 اومد اولین شرکتی که سرمایهگذاری رو روی انروید کرد اچ تی سی بود شما که اطلاع نداری بیشتر تحقیق کن داداش این اندروید بود که شرکت های گوشی سازی رو زنده کرد عزیزم بیشتر تحقیق کن